eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawy artykułów instalacji elektrycznych na potrzeby Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja taboru tramwajowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Szczecin: Dostawy artykułów instalacji elektrycznych na potrzeby Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja taboru tramwajowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 418826 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394420, faks (091) 4394420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów instalacji elektrycznych na potrzeby Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja taboru tramwajowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów instalacji elektrycznych, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwy towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów, j.m., oraz ilości ujęte są w 4 tabelach umieszczonych w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 siwz - według załącznika nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 siwz). 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy będą mogły być dokonane w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zmian wysokości stawki podatku VAT, jeżeli cena wskazana w § 6 ust. 1 skalkulowana została z uwzględnieniem innej obowiązującej stawki tego podatku - dopuszczalna jest zmiana ceny w sposób uwzględniający nowe stawki podatku VAT (cena netto nie podlega zmianie); 2) w przypadku, gdy jest to uzasadnione potrzebami organizacyjnymi Zamawiającego - dopuszczalna jest zmiana umowy poprzez wskazanie innego niż w § 3 ust. 1 miejsca dostawy towarów; 3) w przypadku możliwości udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na warunkach korzystniejszych niż wskazane w § 8 - dopuszczalna jest zmiana umowy w tym zakresie, w sposób korzystniejszy dla Zamawiającego; 4) w przypadku zmiany numerów telefonów lub faksów wskazanych w umowie - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na wskazaniu innych numerów telefonów lub faksów; 5) w przypadku konieczności dokonania zmian redakcyjnych umowy - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie; 6) w przypadku konieczności dokonania zmian umowy będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie; 7) w przypadku konieczności dokonania zmian umowy dotyczących danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie. 3. Wskazane w ust. 2 możliwości zmian umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny wskazanej w § 6 ust. 1. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie, 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5 -pok. Nr 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii - pok. Nr 31 (parter) Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie, 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 6 Rozwój Funkcji Metropolitalnych. Działanie 6.4 Zintegrowany system transportu publicznego na obszarze metropolitalnym Projekt pn. Modernizacja taboru tramwajowego realizowany na podstawie umowy nr UDA-RPZP.06.04.00-32-004/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOŃCÓWKI OCZKOWE, TULEJOWE, KONEKTOROWE, TAŚMY KABLOWE, DŁAWIKI - 105N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów instalacji elektrycznych, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwy towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów, j.m., oraz ilości ujęte są w tabeli nr 1 umieszczonej w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PESZLE - 105n.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów instalacji elektrycznych, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwy towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów, j.m., oraz ilości ujęte są w tabeli nr 2 umieszczonej w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEKŁADKI - 105N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów instalacji elektrycznych, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwy towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów, j.m., oraz ilości ujęte są w tabeli nr 3 umieszczonej w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OZNACZNIKI, KORYTKA KABLOWE, KOŃCÓWKI, OPASKI, PESZLE, TAŚMY, DŁAWIKI - KT4Dt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów instalacji elektrycznych, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwy towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów, j.m., oraz ilości ujęte są w tabeli nr 4 umieszczonej w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.