eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemkówDostawa sprzętu komputerowego (100 szt. zestawów komputerowych) w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Przemków: Dostawa sprzętu komputerowego (100 szt. zestawów komputerowych) w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków
Numer ogłoszenia: 418676 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (100 szt. zestawów komputerowych) w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (100 szt. zestawów komputerowych) w ramach projektu pn. przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone poniżej, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone poniżej. O ile inaczej nie zaznaczono, wszystkie zapisy Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu. 1. Procesor: - częstotliwość taktowania: 2800 Mhz - ilość pamięci podręcznej L2: 2 MB - ilość rdzeni: 2 2. Pamięć RAM: - SDRAM DDR2 - pojemność: 2048 MB - częstotliwość: 800 Mhz 3. Dysk twardy: - 500 GB - ilość pamięci podręcznej: 8MB - SATA II 4. Napęd optyczny: - DVD +/- RW - obsługa płyt dwuwarstwowych 5. Wprowadzanie danych: - klawiatura USB w standardzie QWERTY, mysz optyczna USB z rolką, podkładka 6. Wyświetlacz: - przekątna 19 - rozdzielczość nominalna: 1440 x 900 - czas reakcji matrycy: 7 ms - złącze DVI 7. Płyta główna: - 6 portów USB 2.0 - zintegrowana karta muzyczna (wyjście stereofoniczne, wejście mikrofonowe) - zintegrowana karta graficzna (pamięć współdzielona z RAM, zgodna z DirectX 9) - zintegrowana karta sieciowa 10/100 Mbit/s 8. System operacyjny: - Polska wersja językowa - Windows 7 Home Premium 9. Obudowa: - tower z zasilaczem o mocy 450W lub wyższej - 2 porty USB w przednim panelu 10. Głośniki: - stereofoniczne z aktywnym wzmacniaczem 11. Gwarancja: - 60 miesięcy 12. Pakiet biurowy: - licencja dla użytkowników domowych i wsparciem technicznym - procesor tekstu - arkusz kalkulacyjny - program do tworzenia prezentacji 13. Oprogramowanie filtrujące: - zapewnienie aktywnej ochrony komputera przed szkodliwym oprogramowaniem z aktualizacjami przez cały okres gwarancji 14. Inne: - listwa zasilająca z filtrem przeciwprzepięciowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 5.500,00 zł słownie pięć tysięcy pięćset złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych.1 Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia* na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3, 4 i 5 do niniejszej IDW, przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.