eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Modernizacja alejek parkowych w Parku im. Mieszkańców Heiloo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Świętochłowice: Modernizacja alejek parkowych w Parku im. Mieszkańców Heiloo.
Numer ogłoszenia: 418630 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360762 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja alejek parkowych w Parku im. Mieszkańców Heiloo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja alejek parkowych oraz schodów w Parku im. Mieszkańców Heiloo w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.rozebranie 2406 m krawężników 2.montaż 2406 m obrzeży betonowych 3.modernizację 3606 m2 nawierzchni alejek parkowych poprzez ułożenie asfaltu 4.modernizację dwóch kompletów schodów na skarpach poprzez ich wykonanie z gotowych elementów prefabrykowanych Nawierzchnię na alejkach parkowych należy wykonać z asfaltu układanego maszynowo. Natomiast schody należy wykonać z gotowych prefabrykowanych elementów. Szerokość modernizowanych alejek waha się od 2,30m do 4m. Szczegółowy opis szerokości poszczególnych alejek parkowych zawiera Rysunek graficzny załączony do SIWZ. Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ tj. w Przedmiarze robót, Rysunku graficznym oraz Zawiadomieniu o zamiarze przystąpienia do robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Roboty powinny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wykonawca zapewni kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonywania zamówienia oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie wywnioskowane. Wykonawca poniesie koszt wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy podczas realizacji zamówienia należeć będzie: a) Protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy. b) Zagospodarowanie terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych - zaplecze budowy, zasilenie placu budowy, w tym zainstalowanie liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenie kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót objętych umową, dokonanie koniecznych uzgodnień. c) W razie potrzeby zapewnienie i sfinansowanie nadzorów branżowych. d) Zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym. e) Zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, uwzględniając specyfikę i warunki prowadzenia robót. i) Utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji prac oraz bieżące porządkowanie dróg publicznych, wyjazdowych z budowy. f) Oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) Zapewnienie ruchu pieszego oraz przejezdności wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczenie dojazdu do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót. h) Ponoszenie odpowiedzialności za organizację i bezpieczne przejścia dla innych przez rejon objęty pracami, a także za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac. i) Zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, w tym również sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach na własny koszt. j) Usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, gruzu budowlanego, ziemi) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach umowy robót nie nadające się do ponownego wykorzystania tj. pochodzące z robót rozbiórkowych, ziemnych, ewentualnej wycinki i karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia od Wykonawcy co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na zastosowane materiały i urządzenia służące realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52 d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349597,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230496,28

  • Oferta z najniższą ceną: 230496,28 / Oferta z najwyższą ceną: 515034,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.