Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Słupsk: Dostawa i montaż zmywarki tunelowej z osprzętem.
Numer ogłoszenia: 41862 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zmywarki tunelowej z osprzętem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zmywarki tunelowej z osprzętem dla Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istot-nych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod kodem 29713100-1. 4.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia powinien być: 1)zgodny z opisem podanym przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2)nowy, 3)objęty gwarancją jakości na okres co najmniej 3 lata licząc od dnia odbioru po zamontowaniu. 5.Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczy i zamontuje na swój koszt i ryzyko. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Do oferty należy dołączyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy, marki, producenta, parametrów itp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa i montaż zmywarki tunelowej do naczyń z osprzętem 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)dostawę i montaż zmywarki tunelowej do naczyń o przedstawionych niżej parametrach, 2)demontaż istniejącej zmywarki tunelowej. 2.Zmywarka będzie zamontowana w pomieszczeniu o wymiarach 4,60 m x 12,50 m, usytuowanym na piętrze budynku Sekcji Żywnościowej. Zamawiający zakłada, że z istniejącego systemu zmywalniczego możliwe będzie wykorzystanie osprzętu w postaci stołu wyładowczego, urządzenia do uzdatniania wody, młynka koloidalnego i baterii. 3.Rysunek nr 1 przedstawia schemat linii myjącej z uwzględnieniem usytuowania istniejących i projektowanych urządzeń. 4.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej. 5.Koszty związane z zainstalowaniem doprowadzenia wody i odprowadzenia ścieków z poszczególnych stanowisk pracy ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi także wszelkie koszty związane z: 1)przetransportowaniem zaoferowanej zmywarki i osprzętu, oraz prac związanych z ich montażem i podłączeniem do instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wodociągowej, 2)demontażem istniejącej zmywarki tunelowej. I.Zmywarka tunelowa musi spełniać następujące wymagania: 1)urządzenie wykonane całkowicie ze stali nierdzewnej w gatunku nie gorszym niż stal AISI -304 (PN-OH18N9), 2)wyposażone w standardowy komplet koszy (kosz 500mm x 500mm). Standardowy komplet koszy zawiera: 25 szt. koszy do talerzy, 25 szt. koszy do kubków (25 elementowych), 15 szt. koszy do tac (bez jednego boku). 3)wydajność standardowa - 100 koszy/h, 4)wydajność przy programie szybkim -150 koszy/h, 5)prędkość transportowa: 2 prędkości, 6)wielkość zmywarki - długość ze strefą suszenia nie mniejsza niż 2550mm + maksymal-nie 10%, szerokość maksymalnie 800mm + 150mm (skrzynka sterownicza), wysokość nie mniejsza niż h-1950mm (h-2100mm z demontowanym kołnierzem przyłączeniowym do przewodu odprowadzającego opary) + maksymalnie 5%, 7)komora wlotowa długości nie mniejszej niż 250mm, 8)wysokość otworu wlotowego do maszyny min. 450mm, 9)główna komora mycia długości nie mniejszej niż 1200mm, 10)moc pompy myjącej nie mniejsza niż 1,7kW, 11)pompa wspomagająca płukanie o mocy nie mniejszej niż 0,55kW, 12)komora płukania końcowego długości maksymalnie 500mm, 13)system odzysku ciepła z oparów o powierzchni chłodzenia nie mniejszej niż 60m2, wykonany z rur miedzianych z lamelami aluminiowymi, 14)grzałki bojlera - maksymalnie 13kW, dopuszcza się mniejszą moc o 5% od wartości maksymalnej, 15)grzałki zbiornika - maksymalnie 13kW, dopuszcza się mniejszą moc o 5% od wartości maksymalnej, 16)zużycie wody do płukania nie więcej niż 290 l/h, 17)sterowanie elektroniczne sensorami, panel sterowniczy umieszczony w widocznym miejscu i wyposażony we wskaźniki dotyczące informacji takich jak temperatura mycia, płukania, wyparzania, liczba cykli, 18)odpływ centralny, 19)komora suszenia - długość maksymalna 600mm, montowana na odcinku prostym o mocy maksymalnej 3,0kW, dopuszcza się mniejszą moc o 5% od wartości maksymalnej. Komora suszenia musi być oryginalna tzn. wyprodukowana przez tego samego produ-centa co zmywarka tunelowa. 20)system redukcji zużycia świeżej wody - podwójne wykorzystanie wody płuczącej - wo-da płucząca z komory płukania jest kaskadowo przekazywana do komory myjącej, 21)obudowa i wirnik pompy myjącej wykonany ze stali nierdzewnej, wymaga się, aby okresowa wymiana uszczelek pompy odbywała się bez demontażu silnika pompy, 22)komora myjąca izolowana akustycznie i termicznie na całej powierzchni, 23)blokowy zestaw dysz myjących ułatwiający mycie i czyszczenie zmywarki, 24)zbiorniki zmywarki z dużymi wygodnymi łukami, wykonane z tłoczonych elementów, 25)zmywarka przystosowana do zainstalowania specjalnego systemu zmniejszającego zużycie detergentów min. o 50%, 26)zmywarka przystosowana do podłączenia zasilania młynków koloidalnych i urządzenia do uzdatniania wody. II.Zmywarka tunelowa ponadto musi posiadać: 1)wyłącznik awaryjny, 2)wyłącznik krańcowy stołu wyładowczego, 3)zainstalowany specjalny system zmniejszający zużycie detergentów co najmniej o 50%, 4)osłona tylna zmywarki - niezbędna przy centralnym ustawieniu zmywarki, 5)system ekonomicznego płukania, brak koszy w komorze automatycznie powoduje przerwę w dopływie wody do komory, 6)automatyczny dozownik płynu lub innego środka myjącego i nabłyszczającego o wydajności dostosowanej do parametrów technicznych zaoferowanego typu zmywarki, dopuszczony do stosowania przez producenta zmywarki lub autoryzowanego jego przedstawiciela, 7)wyłącznik główny, 8)wszystkie ściany zmywarki są podwójne z dodatkową izolacją zapobiegającą emisji ciepła na zewnątrz. III.Osprzęt do zmywarki 1.Podstawowe parametry i wymiary osprzętu: 1)Stół odkładczy z półką wykonany ze stali nierdzewnej na tace z brudnymi naczyniami. 2)Stół odkładczy z półką wykonany ze stali nierdzewnej na tace z brudnymi naczyniami. 3)Stół sortowniczy kątowy prawy wykonany ze stali nierdzewnej, z 1 komorą zlewozmywakową, wyposażony w baterię zlewozmywakową, dostosowany do zamontowania młynka koloidalnego, z otworem na odpadki, z półką, na całej długości stołu w blacie jest wyprofilowana prowadnica do koszy o szerokości 510mm, z prawej strony stołu (na boku przylegającym do stołu rolkowego) musi posiadać zaczep umożliwiający trwałe połączenie ze stołem rolkowym. Stół z podstawą na 4 nogach. 4)Stół sortowniczy prosty, lewy, wykonany ze stali nierdzewnej, z 1 komorą zlewozmywakową, wyposażony w baterię zlewozmywakową, dostosowany do zamontowania młynka koloidalnego, z otworem na odpadki, z półką, na całej długości stołu w blacie jest wyprofilowana prowadnica do koszy o szerokości 510mm, z lewej strony stołu (na boku przylegającym do stołu rolkowego) musi posiadać zaczep umożliwiający trwałe połączenie ze stołem rolkowym. Stół z podstawą na 4 nogach. 5)Młynek koloidalny przeznaczony do pracy ciągłej, (kilkugodzinnej) i dużego obciążenia. Silnik z własnym chłodzeniem. Cylindryczna komora z elementami rozdrabniającymi wykonanymi ze stali nierdzewnej. Młynek z bezpiecznym wyłącznikiem pneumatycznym. 6)Stół rolkowy załadowczy z komorą zlewozmywakową z lewej strony, za komorą zlewozmywakową na długości 1000mm stół posiada osłonę przeciwbryzgową. Stół z otworem do zamocowania baterii prysznicowej. Stół z podstawą na 6 nogach. 2.Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt i wykonane prace. 3.Wykonawca zapewni serwis urządzenia na terenie kraju, dostępny w czasie 24 godzin od czasu zgłoszenia awarii. 4.Po zamontowaniu urządzenia Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania podłączeń wyrównawczych miejscowych, 2)wykonania badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystencji izolacji przewodów i ciągłości połączeń wyrównawczych, 3)dostarczenia na odbiór zmywarki niżej wymienionych dokumentów sporządzonych w języku polskim: dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (certyfikaty, deklaracje zgodności), dokumentację techniczno ruchową (DTR), protokoły badań instalacji elektrycznej urządzenia, instrukcję obsługi, gwarancję jakości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.31.00 - Zmywarki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy i montaż zmywarek tunelowych o podobnych, nie gorszych jak zmywarka stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia parametrach, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw i montaży zmywarek tunelowych o podobnych, nie gorszych jak zmywarka stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia parametrach, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samo-rządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kra-ju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





