To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Mysłowice: Całodobowa, stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Mysłowicach ul. Krakowska 2
Numer ogłoszenia: 418612 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367208 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mysłowicach, ul. Krakowska 2, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 0-32 31 74 111, faks 0-32 222 60 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa, stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Mysłowicach ul. Krakowska 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Mysłowicach ul. Krakowska 2 (kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 74610000-8). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: zabezpieczenie i ochrona mienia oraz kontrolowanie ruchu osobowego na powierzonym obiekcie Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2, każdego dnia tygodnia: -od pon. do pt. od 08.00 do 15.00 - jeden pracownik, -od pon do pt. od 15.00 każdego dnia do 8.00 następnego dnia; w soboty, niedzielę i święta - dwóch pracowników. (czyli od 15.00 do 08.00 następnego dnia rano - dwóch pracowników, a w sob, nd i wolne dni - całodobowo dwóch pracowników), -kontrola pracowników ochrony za pomocą połączeń telefonicznych wykonawcy z pracownikiem ochrony po godzinach urzędowania Sądu i w dni wolne od pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VICA-SECURITY ul. Sokolska 80/9 40-087 Katowice, ul. Sokolska 80/9, 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 281658,96
Oferta z najniższą ceną: 281658,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1105013,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zawarcie umowy na kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach na lata 2024 - 2025
- Dostawa warzyw
- Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego dla używanego pojazdu specjalistycznego - śmieciarki FUSO Canter, rok prod. 2023
więcej: przetargi w Mysłowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.