Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Sulechów: ZAKUP MEBLI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W SULECHOWIE
Numer ogłoszenia: 418408 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393334 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MEBLI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W SULECHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę poniższych mebli biurowych wraz z montażem do Straży Miejskiej w Sulechowie: Lp.Nazwa i opis Jedn. miary Ilość 1. Dostawka 3/4koła o średnicy 100 cm i wysokości 75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt.1 2. Przystawka - o wymiarach 50/140/75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt. 1 3. Przystawka - o wymiarach 40/70/75 cm, noga metalowa, grubość blatu 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. szt. 1 4. Kontener o wymiarach 42/49/73 cm, korpus z płyty grubości 1.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados. Blat na kontener przycięty na wymiar, o grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados szt. 3 5. Biurko narożne na stelażu metalowym o wymiarach 140/100/75 cm, nogi meta-lowe, grubość blatu 2.8 cm, osłona przednia do biurka grubości 1.8 cm, krawę-dzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 1 6. Biurko narożne na stelażu metalowym o wymiarach 140/100/75 cm, nogi meta-lowe, grubość blatu 2.8 cm, osłona przednia do biurka grubości 1.8 cm, krawę-dzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 2 7. Krzesło konferencyjne stacjonarne tapicerowane, bez podłokietników na stelażu metalowym, szerokość siedziska 44cm. NOWY STYL STYL lub równoważne (kolor tapicerki do uzgodnienia) szt. 3 8. Regał aktowy o wymiarach 80/35/113 cm, korpus i półki grubości 1.8 cm, wie-niec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, dostępna kolorystyka calvados, szt. 1 9. Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. Szerokość siedziska minimum 48cm. NOWY STYL BOLERO lub równoważne (kolor tapicerki do uzgodnienia) szt. 3 10. Wieszak - stojący, skręcany, konstrukcja stalowa lakierowana proszkowo, w kolorze metalik, uchwyt i ociekacz na parasole z tworzywa sztucznego. szt. 1 11. Szafa aktowa o wymiarach 80/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 4 12. Regał otwarty o wymiarach 60/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 3 13. Narożnik o wymiarach 38/38/183 cm, korpus i półki z płyty grubości 1.8 cm, wieniec górny grubości 2.8 cm, krawędzie oklejone okleiną PCV 2 mm, kolor calvados, szt. 2 2. Dostawy i montaż należy realizować do godziny 16:00, po tej godzinie dostawy mogą być realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Dostarczone meble muszą spełniać warunki bezpieczeństwa zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 4. Wykonawca zapewni dostarczenie, wniesienie i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7623.42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPH STOLMAC Andrzej Macioszczyk, ul. Stawiszyńska 92, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7623.42
- Oferta z najniższą ceną: 7623.42 oferta z najwyższą ceną: 7623.42
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
- "Zakup wyposażenia niemedycznego w zakresie opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu referencyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego"
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa mebli biurowych
- Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn.: "Urząd bez barier - poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Przedecz dla osób ze szczególnymi potrzebami"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





