Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Grybów: Usługa w zakresie organizacji i realizacji szkoleń -Doradztwo psychologiczne i zawodowe dla 13 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szanse współfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL
Numer ogłoszenia: 418390 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 18 448 42 46, faks 18 448 42 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie organizacji i realizacji szkoleń -Doradztwo psychologiczne i zawodowe dla 13 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szanse współfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie organizacji i realizacji szkoleń -Doradztwo psychologiczne i zawodowe dla 13 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szanse współfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL. Zakres programu szkolenia: szkolenie obejmujące minimum dwa instrumenty aktywnej integracji, a koniecznie wymienione niżej przedmioty. Osoby, które biorą udział w tym szkoleniu uprzednio ukończyły kurs kosmetyczny, a treści niżej wymienionych przedmiotów powinny brać pod uwagę ten zawód. Liczba grup: 1 gr., Liczba osób w grupie: 13 os. Łączna liczba godz. szkoleniowych: 12. Przedmioty: Sposoby poszukiwania pracy (przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, trening rozmów kwalifikacyjnych itp.) prowadzone przez doradcę zawodowego - 6 godz.; Grupowa sesja z psychologiem - 6 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ust.1ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz kopia tego wpisu. b) Obowiązujący wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowy Rejestr Sądowy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedno szkolenie przeprowadzone w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się osobami zdolnymi do przeprowadzenia szkoleń objętych postępowaniem, tj.: doradcą zawodowym oraz psychologiem (CV oraz stosowne dokumenty potwierdzające kompetencje).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:50, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie, 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.18.2025 Budowa placu zabaw z elementami infrastruktury sportowej w miejscowości Florynka
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Usługi społeczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudnościom!integracja społeczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.