Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Wieluń: Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 418334 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Olej napędowy w ilości około 15680,54 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 3800,00 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.00 - Paliwo diesla 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 720,00 PLN(słownie : siedemset dwadzieścia złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu : W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9.1.1. wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10. 9.2.2.W zakresie warunków wskazanych w punkcie 9.1.2.-9.1.4. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10. Oświadczenie o którym mowa w punktach 9.2.1. i 9.2.2. powinno być złożone zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i podpisać powyższe oświadczenie. Brak oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki określone do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - koncesja na obrót detaliczny paliwami ciekłymi z terminem ważności na dzień składania ofert. 10.2. Warunki określone w SIWZ - do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), 10.3. Warunki określone do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 11. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, których brak w ofercie spowoduje odrzucenie oferty : a/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Dokument ten może wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii poświadczonej notarialnie. b/ zaakceptowany i parafowany wzór umowy - zał. nr 2 c/ wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (wszystkie pola wykropkowanie musza, być wypełnione) d/ Oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 10 SIWZ Uwaga: wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. Brak któregokolwiek z dokumentów, oświadczenia lub załączników albo zamieszczenie w nich innych danych niż wymagane przez zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i montaż udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Wykonanie robót niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu w ramach zadania "Budowa hali sportowej przy SP 2 w Wieluniu"
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup przyczepy lekkiej
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion - pełnienie nadzoru inwestorskiego
- Remont pomieszczeń w tym higieniczno-sanitarnych, remont budynków warsztatowo-garażowych wraz z wyposażeniem oraz remont nawierzchni podjazdów do stanowisk garażowych z dostosowaniem do OLiOC.
- Remont drogi gminnej nr 117220E (Tr2) w Olewinie
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych i sprzętu ratowniczego
- ZZP.260.1.33.2025 - Zakup paliw płynnych na stacjach paliw na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. (II postępowanie)
- Dostawa paliw dla Gminy Miejskiej Kraków - Urzędu Miasta Krakowa w latach 2026-2029
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Rutce Tartak (sprawa nr 38/ZP/WTiZ/25)
- "Sukcesywne, samodzielne tankowanie paliw z dystrybutorów do samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.