To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Olkusz: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - postępowanie II.
Numer ogłoszenia: 418280 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176941 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - postępowanie II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilości i asortymencie podanych w załącznikach 6-15 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub każdą z dwóch części zamówienia: I część - dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikami od 6 do 14 do SIWZ, II część -dostawa dwóch zestawów komputerowych zgodnie z załącznikiem 15 do SIWZ. Zgodność oferowanego sprzętu komputerowego z podanym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonych wraz z ofertą specyfikacji sprzętu. Zamawiający dopuszcza w w.w postępowaniu produkty równoważne o parametrach nie niższych (gorszych) niż podane w załącznikach od 6 do 15 do SIWZ. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na zestawy komputerowe oraz notebooki, 36 miesięcznej gwarancji na monitory oraz 12 miesięcznej na drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery i ups y licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany spełniać poniższe warunki: -Podjęcie działań serwisowych nie później niż w ciągu 3 dni od zgłoszenia awarii oraz dokonywanie napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, a w razie braku możliwości naprawy dostarczenie na czas naprawy sprzętu o parametrach nie gorszych od naprawianego. -Prowadzenie serwisu pogwarancyjnego. -Żądane oprogramowanie winno być zainstalowane i zaktualizowane..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44150.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część - dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikami od 6 do 14 do SIWZ,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOYA Systemy Komputerowe Sp. z o. o. 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 26, ul. Narutowicza 26, 90-135 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33850.00
- Oferta z najniższą ceną: 33850.00 oferta z najwyższą ceną: 37459.96
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część -dostawa dwóch zestawów komputerowych zgodnie z załącznikiem 15 do SIWZ.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik - Grzywocz, ul. Św. Jana 11, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10300.00
- Oferta z najniższą ceną: 10300.00 oferta z najwyższą ceną: 10300.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.