eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Łódź: Roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 418128 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi polegające na: wzmocnieniu elementów stropowych i dachowych II piętra;malowaniu ścian, biegów oraz stolarki wraz z oknami na II piętra klatki schodowej; wykonaniu instalacji sygnalizacji p. pożarowej; wykonaniu instalacji oddymiania;wymianie instalacji elektrycznej na II piętrze klatki schodowej; wykonaniu robót elektrycznych; wykonaniu logicznej sieci komputerowej; wykonaniu instalacji oddymiania małej klatki schodowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORBUD Przedsiębiorwstwo Budowlane, ul. Torowa 12, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123181,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150281,22

  • Oferta z najniższą ceną: 150281,22 / Oferta z najwyższą ceną: 150281,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało udzielone na podstawie Zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp z uwagi na: 1) Konieczność wykonania niezbędnych robót budowlanych dodatkowych w budynku Rektoratu Politechniki Łódzkiej w Łodzi, których wykonania nie przewidziano w Umowie nr AZP/13/ATR/2010 z dnia 12 lipca 2010 r. dot. Przebudowy II piętra budynku Rektoratu Politechniki Łódzkiej, po przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu ograniczonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp) z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 07.223.1655 z późn. zm.), 2) Konieczność wykonania robót dodatkowych potwierdzonych protokołami konieczności, podpisanych przez Zamawiającego, 3) Uzasadnienie wykonania robót: Budowlanych: 1. Po rozebraniu podłóg na stropie drewnianym nad I piętrem w pomieszczeniach II - go piętra oraz podsufitek drewnianych otrzcinowanych i otynkowanych od spodu konstrukcji więźby dachowej, stwierdzono liczne zniszczenia biologiczne elementów konstrukcji drewnianych. Wcześniej nie było to możliwe do stwierdzenia, ze względu na użytkowanie pomieszczeń i brak dostępu celem wykonania odkrywek. 2. Konieczność wykonania malowania klatki schodowej i wykonania robót towarzyszących podyktowane zostało wykonaniem dodatkowych robót elektrycznych (wymiana instalacji). Elektrycznych: 1. Treść SIWZ zawierała wykonanie instalacji pożaru tylko w pomieszczeniach biurowych na II piętrze. Zalecenia rzeczoznawcy p.poż. rozszerzają zakres wykonania instalacji p.poż. na pozostałe pomieszczenia II p. i na pomieszczenia strychu. 2. Po dokonaniu odkrywek okazało się, że wielkość klapy oddymiającej musi być większa niż została określona w treści SIWZ. Spowodowało to zmianę sposobu otwierania klapy i konieczność wymiany centralki alarmowej na większą. 3. Wymiana instalacji elektrycznej małej klatki schodowej wyniknęła z konieczności doprowadzenia kabla zasilającego i przewodów logicznej sieci komputerowej z piwnicy, podtynkowo ze względu na spełnienie warunków ochrony p.poż. Naruszenie klatki schodowej instalacją p.poż. wymusiło całkowitą wymianę instalacji elektrycznej. 4. Konieczność zmiany instalacji II piętra spowodowana była: - zmianą ułożenia przewodów elektrycznych, ze względu na konieczność ominięcia elementów zabytkowych, - zamianą gniazd komputerowych 1 - fazowych na gniazda typu DATA oraz ułożeniem kabla telefonicznego zakończonego skrzynką BOIX ( uporządkowanie instalacji telefonicznej na klatce ) - zalecenie Centrum Komputerowego i Działu Eksploatacji Politechniki Łódzkiej. 5. Zgodnie z zaleceniem Centrum Komputerowego Politechniki Łódzkiej wystąpiła konieczność ułożenie kabla UTP do zasilania komputera w archiwum - piwnica. Zmiana typu patcz panela. Zakup patch cord. 6. Po wykonaniu odkrywek przez Wykonawcę oraz zgodnie z zaleceniami po kontroli budynku przez mgr inż. Zbigniewa Kędzierskiego - st. spec. ds. ochrony p.poż i sytuacji kryzysowych wystąpiła konieczność wykonania instalacji oddymiania małej klatki schodowej, która to nie była ujęta w treści SIWZ. 4) Wykonanie robót dodatkowych umożliwi wykonanie zamówienia podstawowego o którym mowa w pkt 1) tj. Umowy nr AZP/13/ATR/2010 z dnia 12 lipca 2010 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.