Ogłoszenie z dnia 2006-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: adaptacja budynku koszarowego na budynek biurowo-laboratoryjny WIOŚ we Wrocławiu przy ul. Sołtysowickiej 21d - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu, do kontaktów: Beata Kawińska, ul. Sienkiewicza 32, 50-349 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3721306, fax 071 3221617 w. 132, e-mail: laptaszynski@wroclaw.pios.gov.pl; cyganek@wroclaw.pios.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wios@wroclaw.pios.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: administracja zespolona; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku koszarowego na budynek biurowo-laboratoryjny WIOŚ we Wrocławiu przy ul. Sołtysowickiej 21d - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław, ul. Sołtysowicka 21D. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NA POTRZEBY WIOŚ WE WROCŁAWIU-etap I w zakresie robót budowlanych w obrębie piwnic, drenażu opaskowego wokół budynku i przyłączy do budynku. Kubatura piwnic - 2 292.00 m3 Powierzchnia użytkowa piwnic - 975,00 m2 Zakres I etapu w zakresie robót budowlanych piwnic i przyłączy do budynku obejmuje : Prace rozbiórkowe 1.Skucie tynków ścian 2.Wyburzenie części ścian 3.Wyburzenie części klatek schodowych do poziomu parteru 4. Rozbiórka posadzek piwnic 5. Skucie cokołu zewnętrznego 6. Rozbiórka elementów dróg w rejonie projektowanych przyłączy do budynku Roboty budowlane 1. Zamurowanie otworów 2. Pogłębienie poziomu piwnic 3. Zdjęcie piasku zgromadzonego na poszczególnych kondygnacjach 4. Wykonanie izolacji pionowej zewnętrznej i wewnętrznej fundamentów i ścian fundamentowych 5. Izolacja pozioma istniejących murów fundamentowych 6.Wykonanie stóp fundamentów , ław fundamentowych ścian fundamentowych oraz płyt fundamentowych 7. Wymiana nadproży 8. Wzmocnienie, renowacja stropu żelbetowego 9.Wykonanie płyty żelbetowej z betonu B20 zbrojonej siatką (posadzka ) 10.Wykonanie nowych klatek schodowych i podszybia windowego (ok 0,5m nad posadzką) 11. Stolarka okienna piwnic docelowa wg projektu 12. Zabezpieczenie otworów okiennych folią zamocowaną w ramach drewnianych Roboty instalacyjne 1.Wykonanie przyłączy do budynku : kanalizacji deszczowej, sanitarnej z przepompownią ścieków oraz przyłącza wody. 2.Wymiana niedrożnego odcinka sieci kanalizacji deszczowej. 3.Wykonanie docelowej kanalizacji podposadzkowej . 4. Sieć drenażu wokół budynku z przepompownią wód drenażowych Roboty elektryczne 1.Wykonanie zasilania przepompowni wód drenażowych i sanitarnych . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien udokumentować, że w wymaganym w Warunku 2 okresie wykonał robotę remontową polegająca na remoncie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej. W tym celu potwierdzić spełnienie Warunku 2 w sposób określony w pkt.III.2 ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z różnymi środkami transportu Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z różnymi środkami transportu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro a poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: przed złożeniem ofert zaproszeni wykonawcy zobowiązani będą wnieść wadium w kwocie 16.000 złotych w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK 1: Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Znaczenie warunku 1: standardowe. WARUNEK 2: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.Znaczenie warunku 2: ponad standardowe - bezpośrednio wpływa na ustalenie \pozycji na liście rankingowej\ wykonawców. WARUNEK 3: Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Znaczenie warunku 3: standardowe. WARUNEK 4: Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Znaczenie warunku 4: standardowe. WARUNEK 5: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Znaczenie warunku 5: standardowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia przez wykonawców udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na informacjach zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. 1)WARUNEK 1: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 1: warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt.Otrzymanie przez wykonawcę 0 pkt będzie oznaczało, że warunek 1 będzie uznany przez zamawiającego za niespełniony. 2)WARUNEK 2: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a)wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej potwierdzoną dokumentem od zlecającego świadczącym o należytym ich wykonaniu/wykonywaniu. b)wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę budowlano-inżynieryjną polegającą na wykonaniu izolacji fundamentów budynku: Fakt wykonania ww. robót z należytą starannością należy potwierdzić referencjami od Inwestorów (Zamawiających). PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 2: Za spełnienie wymogu określonego w pkt a) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie 0 pkt.Za spełnienie wymogu określonego w pkt b) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie 0 pkt.- otrzymanie przez Wykonawcę 0 pkt w pkt a) będzie oznaczało, że warunek 2 będzie uznany przez Zamawiającego za niespełniony,- Wykonawca spełniający warunki podane w punktach a) i b) otrzyma dodatkowo po 1 pkt za każdą następną udokumentowaną robotę wymienioną odpowiednio w pkt a) lub pkt b) - nie więcej niż 10 pkt.-suma punktów przyznanych w dwóch powyższych wymaganiach stanowi ogólną liczbę punktów przyznanych w zakresie całego WARUNKU 2. 3)WARUNEK 3 będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca spełni łącznie następujące wymogi:Wykonawca robót - dysponowanie do realizacji zadania osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane, w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba), b)instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (minimum 1 osoba), c)instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (minimum 1 osoba),jako kierownicy robót, d)kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom art. 12 ustawy Prawo budowlane, udokumentowane co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonawstwie na tym stanowisku i realizacja (odpowiednio - kierowanie budową lub robotami) w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedna robota obejmująca remont lub rozbudowę obiektu użyteczności publicznej. Kierownik budowy może pełnić jednocześnie funkcję kierownika robót. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 3: Za spełnienie wymogów określonych w pkt a, b, c, d Wykonawca otrzyma po 1 pkt, niespełnienie któregokolwiek z wymogów określonych w pkt a, b, c, d skutkuje niespełnieniem warunku i oceną 0 pkt. 4)WARUNEK 4: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli nie zaistnieją okoliczności skutkujące wykluczeniem Wykonawcy z postępowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 4: Warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. 5)WARUNEK 5: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca na dzień złożenia wniosku posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującej roboty budowlane. PUNKTACJA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKU 5: Warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt,warunek niespełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. Na podstawie łącznej liczby punktów uzyskanej przez każdego z wykonawców spełniających wszystkie wymagane warunki zamawiający ustali \listę rankingową\ wykonawców. Najwyższą pozycję na \liście\ zajmie Wykonawca, który otrzymał najwyższą liczbę punktów (tzn. najwyższą ocenę spełnienia warunków).Pozostali Wykonawcy zajmą odpowiednie pozycje do ilości uzyskanych punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (Partnerów) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów). 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy i Lider wskazany w pełnomocnictwie. 6.Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykaz robót, o których mowa w warunku 2, zawierający informacje, o których mowa w tym warunku. 8.Dokumenty od inwestorów (Zamawiających) - referencje - powinny zawierać co najmniej:-nazwę inwestora,-termin realizacji robót,-nazwę (wskazanie, oznaczenie) obiektu,-zakres rzeczowy wykonanych robót (opis robót), np. wskazanie elementów scalonych wykonanych robót,-potwierdzenie wykonania zamówienia z należytą starannością. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 10.Uprawnienia do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) osób wymienionych w warunku 3 niniejszego ogłoszenia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.Złożone przez Wykonawcę wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia pod rygorem uznania za nieważne muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelne oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.Dokumenty, wykazy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 11.Informację dotyczącą podwykonawców i powierzonej im części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego wskazania we wniosku tej części zamówienia , którą zamierza podzlecić podwykonawcy oraz podania jego nazwy (firmy)i adresu .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.