Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Legionowo: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowego sprzętu drukującego
Numer ogłoszenia: 41807 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Legionowie , ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686600, 7686610, faks 0-22 7686666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/USLegionowo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowego sprzętu drukującego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do następujących urządzeń drukujących: Lexmark T652DN - 20 szt., Lexmark X363DN - 10 szt., HP LaserJet M601DN - 18 szt., HP LaserJet 1200 - 8 szt., HP LaserJet 1320 - 16 szt., HP LaserJet 2015/ M2727 - 30 szt., HP LaserJet 3005/ M3027 - 40 szt., HP LaserJet M1005/3030 - 35 szt., HP LaserJet 4015 - 15 szt., HP LaserJet M1217nfw - 3 szt., Kyocera FS1920 - 34 szt., OKI C5510 (czarny) - 2 szt., OKI C5510 (błękitny) - 2 szt., OKI C5510 (żółty) - 3 szt., OKI C5510 (purpurowy) - 2 szt., Canon B 215C - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie conajmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do biurowego sprzętu drukującego o wartości min. 60 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga wykazu wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (należyte wykonanie może być potwierdzone przez wykonawcę poprzez: przedstawienie referencji, podpisanych protokołów odbioru, dowodów potwierdzających dokonanie zapłaty za wykonaną dostawę). Sprawdzenie nastąpi metodą zero-jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć deklarację zgodności oferowanych materiałów eksploatacyjnych do biurowego sprzętu drukującego z opisem przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego. Dokument wykonawca/y składają w oryginale. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 2. Wykonawca ma prawo do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami materiałów eksploatacyjnych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. W przypadku złożenia oferty równoważnej, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). 4. Równoważność Wykonawca wykazuje poprzez złożenie stosownych raportów lub zaświadczeń wystawionych przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzającymi, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: - ISO/IEC 19752:2004 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych monochromatycznych, - ISO/IEC 19798:2006 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych kolorowych, - ISO/IEC 24711:2006 w odniesieniu do wkładów atramentowych do urządzeń biurowych, lub z normami równoważnymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument z którego jednoznacznie będzie wynikała forma reprezentacji Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/USLegionowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej zainteresowi Wykonawcy mogą uzyskać w siedzibie zamawiajacego w Urzędzie Skarbowym w Legionowie ul. Piłsudskiego 43c w pok.105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Legionowie ul. Piłsudskiego 43c, 05-120 Legionowo, Kancelaria pok. nr 2 (na parterze budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa leków i środków farmaceutycznych do ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakładanie łąk kwietnych na nieruchomościach położonych w Legionowie
- WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 2 PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 67 W LEGIONOWIE
- WYMIANA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 3 W ZAKRESIE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 7 W LEGIONOWIE.
- Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Klonowej Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Narutowicza
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach - postępowanie nr 2.
- BZP.271.35.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.