eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2010 rokuZadanie AUtrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie BBieżąca eksploatacja i utrzymanie sz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Sulechów: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2010 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 418048 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2010 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska podlegająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do sobo-ty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysy-pisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, zamiennych pojemni-ków. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaist-niałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu pu-blicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznacze-niem oraz wymogami przepisów sanitarnych 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu. 1.2. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób. b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,00 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. f) Ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00) 2. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2010 na realizację tych zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo za-mówień publicznych. 1.2. Doświadczenie zawodowe - ZADANIE A: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 3 lat jako główny wykonawca, co najmniej jednej usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. prowadzeniem i obsługą szaletów oraz utrzymaniem czystości. 1.3. Doświadczenie zawodowe - ZADANIE B: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 3 lat jako główny wykonawca, co najmniej jednej usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego za-mówienia tj. prowadzeniem i obsługą szaletów. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termi-nu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admi-nistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty musi być dołączony wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówie-nia - załącznik nr 3 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem zamieszczonym w rozdziale III SIWZ osobno dla każdego z zadań (A, B). 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowa-nia w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnic-two to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2010 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska podlegająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do sobo-ty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysy-pisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, zamiennych pojemni-ków. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaist-niałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu pu-blicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznacze-niem oraz wymogami przepisów sanitarnych 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2010 roku: Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób. b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,00 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. f) Ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.