Ogłoszenie z dnia 2006-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: 52070 - budowa Portu Lotniczego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, do kontaktów: Bogusław WRZOSEK, ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3482076, fax 058 3482206, e-mail: 17tol@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej; Inne:Inwestycje i remonty na rzecz Resortu Obrony Narodowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 52070 - budowa Portu Lotniczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdynia - Oksywie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa Portu Lotniczego z wieżą kontroli lotów o kubaturze 5440 m3. 2. Wyposażenie budynku w urządzenia techniczne i instalacje wewnętrzne. 3. Wykonanie sieci zewnętrznych: elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych. 4. Wykonanie robót drogowych i ogrodzenia budynku. 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: 1. Budowa Portu Lotniczego z wieżą kontroli lotów o kubaturze 5440 m3. 2. Wyposażenie budynku w urządzenia techniczne i instalacje wewnętrzne. 3. Wykonanie sieci zewnętrznych: elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych. 4. Wykonanie robót drogowych i ogrodzenia budynku. 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.08.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W przypadku zaproszenia do złożenia oferty, Zamawiający żądać będzie od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie wymogów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631) do wykonywania prac objętych tajemnicą służbową do klauzuli \POUFNE\ włącznie. 3. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Osiągnięcie w roku 2005 udokumentowanego przychodu w wysokości co najmniej 8 mln zł. 6. Posiadanie udokumentowanych środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 4 mln zł. 7. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 3 mln zł każda -100%(kryterium brane pod uwagę przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu) Uwaga: pod pojęciem odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający rozumie roboty dotyczące kompleksowego wykonania obiektów budowlanych o podobnej kubaturze co obiekt objęty niniejszym zadaniem. 8. Spełnienie wymogów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. nr 145poz 1221). 9.W przypadku składania wniosku przez konsorcjum złożenie wszystkich oświadczeń i dokumentów określonych w ogłoszeniu - § I pkt. 1 - 7 i 13-14 wymagane jest indywidualnie przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, natomiast dla § I pkt. 8 -12 łącznie - fakt złożenia wspólnego wniosku należy określić poprzez złożenie stosownego oświadczenia i wskazanie lidera konsorcjum. 10. Wymagania dotyczące treści i warunków umowy konsorcyjnej zostaną określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający będzie wymagał jej złożenia przed podpisaniem ewentualnej umowy na realizację zamówienia z liderem konsorcjum. 11. Zamawiający żąda, żeby w przypadku składania wniosku wspólnie lub w przypadku wskazania we wniosku podwykonawcy na realizację robót objętych koncesją, ewentualne złożenie oferty cenowej nastąpiło bez zmiany podmiotów wchodzących w skład konsorcjum lub bez zmiany wskazanego we wniosku podwykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) za spełnienie warunku 7 : - za 3 roboty na kwotę minimum 3 mln zł każda - 3 pkt. - za każdą następną robotę na kwotę minimum 3 mln zł - 1 pkt. UWAGA: w przypadku złożenia wniosku wspólnie przez konsorcjum ilość robót sumuje się. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § I. 1. Oświadczenie oferenta wynikające z treści Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczanie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie oferenta o znajomości i stosowaniu przepisów Ustawy z dnia 22.01.1999 r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631) łącznie z przepisami wykonawczymi do ww. ustawy. 3. Oświadczenie oferenta, że posiada pracowników i zaplecze pozwalające prowadzić prace na materiałach zawierających informacje niejawne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowa-nych w formie zabezpieczenia technicznego oraz pracowników posiadających licencję pracowników zabezpieczenia technicznego II i I stopnia. Uwaga: Na etapie składania wniosków Zamawiający wymaga przedstawienia koncesji przez wykonawcę lub członka konsorcjum lub podwykonawcę. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych na kwotę co najmniej 4 mln zł każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz należy podzielić na 3 części: część I dotycząca wykonania robót budowlano - montażowych (kierownik bud., kierownicy robót); część II dotycząca wykonawcy robót geodezyjnych, część III dotycząca pracowników zabezpieczenia technicznego posiadających licencję II i I stopnia. Oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - kierownik budowy w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, - kierownicy robót w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) telekomunikacyjnej; oraz ich zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i aktualne, na czas otwarcia wniosków, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, d) pracownicy zabezpieczenia technicznego - licencje II i I stopnia 11. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności -wymagany przychód za 2005 rok w wysokości co najmniej 8 milionów zł. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - posiadane środki lub wymagana zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 4 milionów zł. 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia spełnia wymogi Ustawy O ochronie informacji niejawnych, dotyczące ochrony tajemnicy służbowej o klauzuli POUFNE. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: a. zarządzenie kierownika jednostki organizacyjnej o powołaniu \pionu ochrony\ i kancelarii tajnej, b. wykaz osób i ich stanowisk dopuszczonych do informacji niejawnych i przewidzianych bezpośrednio do realizacji zadania (z podaniem klauzul tajności, numerów poświadczeń i terminów ważności oraz wskazanie organu wydającego), a w szczególności: - kierownika jednostki organizacyjnej, - pełnomocnika ochrony, - kierownika kancelarii tajnej, - kierownika budowy, - kierowników robót, - geodety (-ów), - licencjonowani pracownicy zabezpieczenia technicznego, c. oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej o zorganizowaniu kancelarii tajnej i wyposażeniu jej w \urządzenia ewidencyjne\ zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1741) z podaniem adresu, pod którym mieści się kancelaria. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania sprawdzenia systemu ochrony informacji niejawnych u Wykonawcy przed zakończeniem procedury sprawdzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. § II. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) § I pkt. 4, 5 i 7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) § I pkt. 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty określone w § I ust. 9, 11 i 12 składane odpowiednio przez Wykonawcę z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium RP, zostaną przeliczone przez Zamawiającego z walut obcych na PLN wg kursu NBP obowiązującego w dniu składania i otwarcia wniosków. § III. 1. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





