Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Lubin: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 417926 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego , ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7468336, 7468337, faks 0-76 7468337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10lubin.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się rozszerzenie dostawy o asortyment objęty CPV 15000000-8, 03000000-1 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okliczności, których strony nie mogły przewidzieć wcześniej, a powoduja, że ich realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m.in.: a) zmianę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp10lubin.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 10 w Lubinie, ul. Wyszyńskiego 3, pok. 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 10 w Lubinie, ul. Wyszyńskiego 3, selretariat szkoły, pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby gotowe mączne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów gotowych mącznych (np.kopytka, pierogi) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mleczarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mlecznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły spożywcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa, owoce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2025r."
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie
- Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku na II półrocze 2025 r.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.