eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańremont budynku ZSO Nr 5 dla MOPR



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41770

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: remont budynku ZSO Nr 5 dla MOPR

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, do kontaktów: Ewa Grabarczyk, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8609900, fax 061 8609928, e-mail: bzp@um.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Matejczuk, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210, e-mail: bzp@um.poznan.pl, bip.city.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Matejczuk, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210, e-mail: bzp@um.poznan.pl, bip.city.poznan.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Poznania Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Matejczuk, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210, e-mail: bzp@um.poznan.pl, bip.city.poznan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku ZSO Nr 5 dla MOPR. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja i remont części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 na potrzeby administracyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Filia Piątkowo w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonawca będzie zobowiązany do: - udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane - udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonaną sieć strukturalną - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania remontu. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do wartości 20% zamówienia podstawowego, na wymianę okien drewnianych na okna o profilu PCV oraz na modernizację c.o. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia 441 521,63 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 uPzp, spełniający warunki opisane w art. 22 uPzp oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. wykonanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach (07.2000 - 07.2005) przynajmniej dwóch prac o wartości powyżej 100 000,00 zł każda, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia 2. dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 80% 2. Termin wykonania - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005, cena - 130 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 25.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2005, godzina 10:00, Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 244.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.