Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Warszawa: Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji
dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Numer ogłoszenia: 417700 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6251572, faks 0-22 6251562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.giodo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących części: -Część nr 1 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Sigillum ESP. -Cześć nr 2 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu Asseco Softlab ERP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.26.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony przez posiadacza autorskich praw majątkowych (Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie) do ingerencji w system - dotyczy Części nr 1. 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony przez posiadacza autorskich praw majątkowych (Asseco Business Solutions S.A.) do ingerencji w system - dotyczy Części nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giodo.gov.pl/zamowieniapubliczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych przy ul. Koszykowej 53 w Warszawie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, Kancelaria Ogólna pokój 1117.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Sigillum ESP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego i konserwacji systemu informatycznego o nazwie Elektroniczna Skrzynka Podawcza, do którego Zamawiający posiada niewyłączną licencję, składającego się z modułu przyjmowania i zarządzania korespondencją wysyłaną przez interesantów do Biura GIODO, modułu przygotowywania wysyłania korespondencji do adresatów w trybie potwierdzania czynności doręczenia oraz bazy danych MS SQL serwer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.26.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu Asseco Softlab ERP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 roku usług asysty technicznej dla posiadanych przez Biuro GIODO programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP w odniesieniu do następujących programów, do których Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych posiada licencje: - Asseco ERP Softlab St (Środki Trwałe) wersja 10.4, wersja pliku aplikacji 10.4.70.412, wersja bazy 104.070.1812 - 1 licencja, - Asseco ERP Softlab Fk (Finanse i Księgowość) wersja 10.4, wersja pliku aplikacji 10.4.70.412, wersja bazy 104.070.1812 - 1 licencja, - Asseco ERP Softlab Lp (Kadry i Płace) wersja 7.2.56.0 - 3 licencje, - Asseco ERP Softlab ST Mobile wersja 9.7.55.12 2005 - 1 licencja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.26.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa środowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- poczta kurierska pomiędzy WKW.
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.