Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Olecko: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu
pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim
Numer ogłoszenia: 417612 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Zakres zadań Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (rola w projekcie). 1. Przeprowadzenie diagnozy potrzeb we wskazanych szkołach lub przedszkolach z terenu powiatu oleckiego. 2. Dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb. 3. Opracowanie RPW dla każdej z podległych szkół/przedszkoli z terenu powiatu. 4. Udział w rekrutacji nauczycieli do realizacji RPW. 5. Organizacja szkoleń (warsztaty, konsultacje, wykłady) i monitoring ich realizacji. 6. Pomoc nauczycielom we wdrażaniu nowych umiejętności do praktyki szkolnej (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych). 7. Sprawozdawczość z działań prowadzonych w ramach RPW, reagowanie na pojawiające się trudności. 8. Utrzymywanie ścisłego kontaktu ze szkołami/przedszkolami, które ma pod opieką przez czas realizacji RPW (spotkania z nauczycielami i dyrektorami). 9. Przygotowywanie i przeprowadzanie ankiet z przebiegu wspomagania. 10. Opracowanie sprawozdania z wykonania RPW i przedstawienie go Dyrektorowi i nauczycielom. 11. Przygotowanie rekomendacji do pracy w następnym roku. 12. Współpraca z Powiatową Koordynatorką Projektu i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Projektowego. 13. Informowanie o zaistniałych zmianach w harmonogramie działań. 14. Organizowanie logistyczne spotkań we współpracy z biurem projektu. 15. Uczestniczenie w konferencjach i innych zdarzeniach realizowanych w ramach i na potrzeby projektu. 16. Dokumentowanie podejmowanych działań (miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu oraz miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do końca miesiąca). 17. Współpraca z zespołem zarządzającym projektem w celu ustalenia zapotrzebowania na ekspertów do poszczególnych etapów realizacji RPW. 18. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 19. Przekazywania Koordynatorce projektu raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu - do 10 dnia następnego miesiąca oraz uzyskania akceptacji Koordynatorki;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym; b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, mianowanego lub dyplomowanego; c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w oświacie; d) posiadająca niezbędną wiedzę w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera/moderatora/coacha lub ukończone kursy szkolnego organizatora rozwoju edukacji, lub inne równoważne potwierdzające przygotowanie do pracy moderatora).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświdczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 7)Wykonawca zaproponuje inne osoby niż wymienione w ofercie pod warunkiem, że planowana na zastępstwo osoba spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa artykułów żywnościowych - ryby i mrożonki na potrzeby żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Dostawa oleju opałowego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Wykonanie usług w zakresie prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania bielizny i pościeli szpitalnej oraz odzieży w tym bielizny osobistej pacjentów SPZZOD w Olecku wraz z transportem
- Przebudowa chodnika wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych w miejscowości Stożne
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zajęć z zakresu ecoWychowania dla uczniów w projekcie "Kształcenie zawodowe na potrzeby Gospodarki 4.0 i Gospodarki Obiegu Zamkniętego"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Promocja zdrowia i świadczenia profilaktyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Wykonanie analizy wraz z opracowaniem scenariusza akcji edukacyjnych i przeprowadzenie działań edukacyjnych w 2025 roku w zakresie ochrony powietrza w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Organizacja dwu- i trzydniowych wycieczek dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSZ Nr 1 w Rykach w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.