eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Dzików › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Stary Dzików: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW
Numer ogłoszenia: 417610 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików , ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzików: 1) Wykonawca odbiera od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych na terenie gminy, każdą zebraną ilość odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) zgromadzonych w pojemnikach lub workach, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub w workach , obejmujących: - papier (150101, 200101), - szkło (150107, 200102), - tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), - odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegających biodegradacji (200108), - żużle i popioły (19 01 12) c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących: - meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); - odpady budowlane i rozbiórkowe (170102, 170103); - zużyte opony (160103); - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny( 20 01 35, 200136*) 2) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych, na terenie miejscowości Stary Dzików na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego - przy GOK Stary Dzików. Obsługa Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych w zakresie zbierania odpadów należeć będzie do Wykonawcy. Częstotliwość zbiórki i wywozu 1 raz na miesiąc w każdy trzeci czwartek miesiąca w godz. 800 - 1100 zgodnie z harmonogramem. 3) W Mobilnym Punkcie Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych będą zbierane odpady komunalne selektywnie, w szczególności: - zużyte opony (160103); - akumulatory i baterie (200133, 200134); - chemikalia, w tym farby (20 01 13), rozpuszczalniki (20 01 28), o - meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); - tekstylia (200111) - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ( 200135, 300136*) - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21) - środki chemiczne i opakowania po nich (20 01 80; 20 01 19) - leki (20 01 31; 20 01 32) 4)Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewniają właściciele nieruchomości. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika lub worka do gromadzenia odpadów zmieszanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika lub worka za odrębnym wynagrodzeniem. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków, liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), na podstawie danych wskazanych w rozdziale 4.6. SIWZ. 5)Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy, w formie pisemnej (faksem lub maiłem), informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów - w tym nieruchomości nowo powstałych - w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca zaoferuje i dostarczy pojemnik właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 5)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia w (RIPOK - Region Wschód) bądź instalacji zastępczej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Wykonawca jeden raz na miesiąc przedłoży Zamawiającemu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) kartę przekazania odpadów, -zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz ich przekazanie do instalacji recyklingu i odzysku odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami o których mowa w art. 17 oraz art. 20 ust 2 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dz. U. z 2013 r. poz 21). Wykonawca raz na rok przedłoży Zamawiającemu karty przekazania odpadów,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł Warunki wniesienia wadium określone zostały w SWIZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - kopii aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Stary Dzików, - wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum - 700 Mg.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - dysponowania co najmniej 1 samochodem specjalistycznym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej - dysponowania co najmniej 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - dysponowania co najmniej 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych Utrzymanie i odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i wymagania techniczne musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U . 2013 poz.122) - posiadania bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w odległości nie większe niż 60 km od granicy gminy Stary Dzików na terenie do którego posiada tytuł prawny Wyposażenie bazy musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U . 2013 poz.122)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starym Dzikowie ul. Kościuszki 79 37-632 Stary Dzików pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Dzikowie ul. Kościuszki 79 37-632 Stary Dzików pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.