Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Chojnice: Usługi przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania
z Internetu oraz kursu obsługi kasy fiskalnej dla uczestników projektu Moja przyszłość - aktywność realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 417574 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 396 38 40, faks 052 396 38 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu oraz kursu obsługi kasy fiskalnej dla uczestników projektu Moja przyszłość - aktywność realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeprowadzenia kursów Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu oraz kursu obsługi kasy fiskalnej w projekcie Moja przyszłość - aktywność realizowanym przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Część pierwsza zamówienia Usługa przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla pierwszej grupy osób. Minimalny zakres programowy: Podstawy pracy z komputerem; Wprowadzenie do korzystania z edytora tekstu; Wprowadzenie do korzystania z arkusza kalkulacyjnego; Podstawy Internetu; Poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu. Liczba godzin kursu - 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min.) Wykonawca zapewni: - salę szkoleniową wyposażoną w 13 zestawów komputerowych (każdy/a z uczestników/czek powinien być wyposażony w zestaw składający się co najmniej z komputera i monitora, z dostępem do Internetu + 1 zestaw dla osoby prowadzącej zajęcia), oraz urządzenia peryferyjne (skaner, drukarka); - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 20 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 12 osób. Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 7 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie może się odbywać dwa razy w tygodniu, we wtorki i środy (z wyłączeniem dni 11.12.2012 r. i 12.12.2012 r.). Zmiana wyznaczonych dni tygodnia może nastąpić po wyrażeniu zgody przez realizatora zaplanowanych na dany dzień szkoleń/innych usług oraz uczestniczek/ka projektu. Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.01.2013 r. Część druga zamówienia Usługa przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla drugiej grupy osób. Minimalny zakres programowy: Podstawy pracy z komputerem; Wprowadzenie do korzystania z edytora tekstu; Wprowadzenie do korzystania z arkusza kalkulacyjnego; Podstawy Internetu; Poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu. Liczba godzin kursu - 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min.). Wykonawca zapewni: - salę szkoleniową wyposażoną w 12 zestawów komputerowych (każdy/a z uczestników/czek powinien być wyposażony w zestaw składający się co najmniej z komputera i monitora, z dostępem do Internetu + 1 zestaw dla osoby prowadzącej zajęcia), oraz urządzenia peryferyjne (skaner, drukarka); - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 20 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 11 osób. Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 7 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie powinno się odbywać od 1 do 4 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Termin realizacji szkolenia: 1.06.2013 r. - 30.09.2013 r. Część trzecia zamówienia Usługa przeprowadzenia kursu obsługi kasy fiskalnej w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla pierwszej grupy osób Minimalny zakres programowy: Aspekty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, w tym obowiązki kasjera, odpowiedzialność materialna; Rodzaje kas fiskalnych i innych urządzeń współpracujących z kasami fiskalnymi, w szczególności terminali płatniczych; Ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych; Zagadnienia związane z obsługą kas fiskalnych - kody kreskowe, książka serwisowa i inne. Zamawiający skieruje na szkolenie 13 osób. Wykonawca zapewni - dodatkowo (oprócz wymienionych w opisie wspólnym dla wszystkich części zamówienia): - kasę fiskalną dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 8 stron A4, notes, długopis). Liczba godzin kursu - 24 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna = 45 min.). Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 3 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Dni, w których możliwe jest odbycie się szkolenia: 29.01.2013, 30.01.2013, 5.02.2013 r., 6.02.2013 r. Termin realizacji szkolenia: do 08.02.2013 r. Część czwarta zamówienia Usługa przeprowadzenia kursu obsługi kasy fiskalnej w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla grupy drugiej Minimalny zakres programowy: Aspekty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, w tym obowiązki kasjera, odpowiedzialność materialna; Rodzaje kas fiskalnych i innych urządzeń współpracujących z kasami fiskalnymi, w szczególności terminali płatniczych; Ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych; Zagadnienia związane z obsługą kas fiskalnych - kody kreskowe, książka serwisowa i inne. Liczba godzin kursu - 24 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna = 45 min.). Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 3 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie powinno się odbywać od 1 do 3 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Termin realizacji szkolenia: 1.06.2013 r. - 30.09.2013 r. Wykonawca zapewni - dodatkowo (oprócz wymienionych w opisie wspólnym dla wszystkich części zamówienia): - kasę fiskalną dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 8 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 12 osób. Elementy wspólne dla wszystkich czterech części zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić przerwy w zajęciach edukacyjnych. Łączna ilość czasu przeznaczona na przerwy nie może być mniejsza niż 45 minut, a liczba przerw nie może być mniejsza niż 3 w ciągu dnia, z zastrzeżeniem, że co najmniej 25-minutowa przerwa - na spożycie posiłku - powinna mieć miejsce około godz. 12.00. Wykonawca zapewni: - salę szkoleniową na wskazane liczby osób - na terenie miasta Chojnice, - catering w postaci kawy, herbaty, z dodatkami: cukier, śmietanka oraz jednego ciepłego posiłku obiadowego w ciągu dnia zajęć grupowych. Ciepły posiłek obiadowy oznacza tzw. drugie danie, tj. porcja mięsa/dania jarskiego + ziemniaki/frytki/kasza/ryż + surówki, - swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (WC, umywalka), - dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk). Wykonawca nie zapewnia ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru czy kierowanych przez inne instytucje. Możliwość udziału w kursie osób kierowanych przez inne instytucje będzie uzależniona od decyzji Zamawiającego po rozpatrzeniu wniosku zainteresowanej instytucji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na część pierwszą i drugą zamówienia: - salą szkoleniową - o odpowiednich warunkach dla 12/11-osobowej grupy osób (12-osobowej w przypadku pierwszej części, 11-osobowej w przypadku drugiej części) - na terenie miasta Chojnice oraz sprzętem komputerowym niezbędnym do realizacji szkolenia, tj. co najmniej 13/12 zestawami komputerowymi z dostępem do Internetu (każdy uczestnik powinien być wyposażony w zestaw komputerowy, składający się co najmniej z komputera i monitora, a także powinien mieć dostęp do Internetu + 1 zestaw dla osoby prowadzącej zajęcia) oraz urządzeniami peryferyjnymi: drukarką, skanerem; Wykonawca składający ofertę na część trzecią i czwartą zamówienia: - salą szkoleniową - o odpowiednich warunkach dla 13/12-osobowej grupy osób - na terenie Miasta Chojnice oraz kasą fiskalną dla każdego uczestnika/czki (13/12 kas fiskalnych) Zamawiający uzna warunek za spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część pierwsza i druga zamówienia dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do realizacji zamówienia, która: - posiada następujące wykształcenie i kwalifikacje: i. posiada wykształcenie wyższe (I stopnia lub magisterskie) na kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia lub ii. ukończyła studia wyższe na innym kierunku oraz studia podyplomowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub iii. ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć będących przedmiotem zamówienia (kurs kwalifikacyjny - oznacza kurs, o którym mowa w § 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400) lub iv. posiada tytuł technika informatyka; a także - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 szkolenie odpowiadające swoim rodzajem (tj. o tematyce tożsamej lub zbliżonej do opisanego w przedmiocie zamówienia i liczbą godzin (minimum 24 godziny lekcyjne lub 18 godzin zegarowych) do objętego przedmiotem zamówienia. Warunek dotyczący doświadczenia powinna spełniać każda osoba wskazana w ofercie jako prowadząca zajęcia na kursie. Zamawiający przyjmuje, że słowa: - na kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia - oznaczają dziedzinę kształcenia określoną jako - komputeryzacja - o kodzie 48 zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Edukacji (Dz. U. z 2003 r. Nr 98, poz. 895). W tej dziedzinie wyszczególnione są: informatyka (administracja sieci, analiza systemów komputerowych, projektowanie systemów komputerowych, systemy operacyjne) oraz zastosowanie komputerów (bazy danych, programy do obsługi Internetu). Zamawiający uzna, że kierunek jest zgodny z przedmiotem zamówienia również w przypadku kierunków połączonych - np. informatyka i zarządzanie. Jednocześnie termin /tematyka zbliżona/ oznacza, że prowadzone szkolenie zawierało co najmniej 3 z 5 tematów wyszczególnionych w SIWZ, przy czym wprowadzenie do edytora tekstu oznacza również /WORD/, /edytor tekstu/, /OpenOffice/ i inny edytor tekstu, analogicznie - wprowadzenie do korzystania z arkusza kalkulacyjnego oznacza również /EXCEL/ /OpenOffice/ i in. arkusze. -spełnia wymagania wynikające z Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, to znaczy której łączny wymiar czasu pracy/zaangażowania w projektach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), w miesiącach, w których będzie świadczyła usługę na rzecz projektu /Moja przyszłość - aktywność/ nie będzie przekraczał 240 godzin miesięcznie i nie będzie jednocześnie zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. część trzecia i czwarta zamówienia dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do realizacji zamówienia, która: - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia z zakresu obsługi kasy fiskalnej; - spełnia wymagania wynikające z Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, to znaczy której łączny wymiar czasu pracy/zaangażowania w projektach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), w miesiącach, w których będzie świadczyła usługę na rzecz projektu Moja przyszłość - aktywność nie będzie przekraczał 240 godzin miesięcznie i nie będzie jednocześnie zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 7 do SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne (nie może być kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób na czas realizacji zamówienia. Wykonawca powinien w Załączniku nr 7 zawrzeć wyczerpujące informacje, które pozwolą w sposób jednoznaczny ocenić spełnianie przez niego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie podpisane przez Wykonawcę - na Załączniku nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne (nie może być kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem) zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób na czas realizacji zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
które będą spowodowane działaniami Zamawiającego: o Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej; o Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia, także zmiana założeń odnośnie dni tygodnia, w których może być realizowane szkolenie, liczby godzin szkolenia w ciągu dnia. W przypadku zmiany terminów szkolenia, za porozumieniem ustalone zostaną nowe terminy, dogodne dla obu stron. Zmiana terminów nie będzie dotyczyć ostatecznego terminu wykonania zamówienia. o Zmiana liczby osób kierowanych na kurs (zmniejszenie liczby osób); o Zmiana w zakresie dokumentacji rozliczeniowej wymaganej od wykonawcy - dotyczy przypadku zmiany przepisów (np. Wytycznych kwalifikowania wydatków w ramach Programu Kapitał Ludzki) lub ich interpretacji. które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy i które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: o Zmiana osób prowadzących zajęcia. W przypadku, gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła przeprowadzić kursu, Wykonawca będzie musiał zaproponować Zamawiającemu osobę o odpowiednich kwalifikacjach, spełniającą wszystkie wskazane przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument zawierający informacje wskazane w SIWZ, potwierdzające iż zaproponowana w zastępstwie osoba spełnia wymagania Zamawiającego; o Zmiana miejsca szkolenia; o Zmiana harmonogramu zajęć, także zmiana założeń odnośnie dni tygodnia, w których może być realizowane szkolenie, liczby godzin szkolenia w ciągu dnia z zastrzeżeniem, ze niemożliwa jest zmiana ostatecznego terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56a 89-600 Chojnice, pok. 016.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56a 89-600 Chojnice, pok. 07.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja przyszłość - aktywność jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla pierwszej grupy osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres programowy: Podstawy pracy z komputerem; Wprowadzenie do korzystania z edytora tekstu; Wprowadzenie do korzystania z arkusza kalkulacyjnego; Podstawy Internetu; Poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu. Liczba godzin kursu - 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min.) Wykonawca zapewni: - salę szkoleniową wyposażoną w 13 zestawów komputerowych (każdy/a z uczestników/czek powinien być wyposażony w zestaw składający się co najmniej z komputera i monitora, z dostępem do Internetu + 1 zestaw dla osoby prowadzącej zajęcia), oraz urządzenia peryferyjne (skaner, drukarka); - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 20 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 12 osób. Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 7 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie może się odbywać dwa razy w tygodniu, we wtorki i środy (z wyłączeniem dni 11.12.2012 r. i 12.12.2012 r.). Zmiana wyznaczonych dni tygodnia może nastąpić po wyrażeniu zgody przez realizatora zaplanowanych na dany dzień szkoleń/innych usług oraz uczestniczek/ka projektu. Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.01.2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla drugiej grupy osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres programowy: Podstawy pracy z komputerem; Wprowadzenie do korzystania z edytora tekstu; Wprowadzenie do korzystania z arkusza kalkulacyjnego; Podstawy Internetu; Poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu. Liczba godzin kursu - 56 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min.). Wykonawca zapewni: - salę szkoleniową wyposażoną w 12 zestawów komputerowych (każdy/a z uczestników/czek powinien być wyposażony w zestaw składający się co najmniej z komputera i monitora, z dostępem do Internetu + 1 zestaw dla osoby prowadzącej zajęcia), oraz urządzenia peryferyjne (skaner, drukarka); - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 20 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 11 osób. Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 7 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie powinno się odbywać od 1 do 4 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Termin realizacji szkolenia: 1.06.2013 r. - 30.09.2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu obsługi kasy fiskalnej w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla pierwszej grupy osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres programowy: Aspekty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, w tym obowiązki kasjera, odpowiedzialność materialna; Rodzaje kas fiskalnych i innych urządzeń współpracujących z kasami fiskalnymi, w szczególności terminali płatniczych; Ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych; Zagadnienia związane z obsługą kas fiskalnych - kody kreskowe, książka serwisowa i inne. Zamawiający skieruje na szkolenie 13 osób. Wykonawca zapewni - dodatkowo (oprócz wymienionych w opisie wspólnym dla wszystkich części zamówienia): - kasę fiskalną dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 8 stron A4, notes, długopis). Liczba godzin kursu - 24 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna = 45 min.). Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 3 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Dni, w których możliwe jest odbycie się szkolenia: 29.01.2013, 30.01.2013, 5.02.2013 r., 6.02.2013 r. Termin realizacji szkolenia: do 08.02.2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przeprowadzenia kursu obsługi kasy fiskalnej w projekcie Moja przyszłość - aktywność dla grupy drugiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres programowy: Aspekty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, w tym obowiązki kasjera, odpowiedzialność materialna; Rodzaje kas fiskalnych i innych urządzeń współpracujących z kasami fiskalnymi, w szczególności terminali płatniczych; Ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych; Zagadnienia związane z obsługą kas fiskalnych - kody kreskowe, książka serwisowa i inne. Liczba godzin kursu - 24 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna = 45 min.). Szkolenie powinno się odbyć w ciągu 3 dni szkoleniowych (każdy dzień - 8 godzin lekcyjnych) w godzinach 8.00 - 15.00. Szkolenie powinno się odbywać od 1 do 3 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Termin realizacji szkolenia: 1.06.2013 r. - 30.09.2013 r. Wykonawca zapewni - dodatkowo (oprócz wymienionych w opisie wspólnym dla wszystkich części zamówienia): - kasę fiskalną dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, - materiały szkoleniowe dla każdej/go uczestniczki/ka (podręcznik, tzn. opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki ISBN o dowolnej liczbie stron lub skrypt w formie papierowej liczący co najmniej 8 stron A4, notes, długopis). Zamawiający skieruje na szkolenie 12 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRACYJNYCH I ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ KOAGUOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW
- Przeprowadzenie badań hydrolog. i geol.oraz opracow.dokum. hydrogeol. i geologiczno-inżynierskiej dla inwestycji polegającej na budowie kwatery składowania odpadów na terenie ZZO Nowy Dwór Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla członków Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy.
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow: Programow. robotów przemysł. KUKA - poziom 1 dla 8 uczn./uczenn Zesp. Szkół Ponadp. w Ornontow. oraz 2 nauczycieli/ prakt. nauki zawodu z Zesp. Szkół Techn.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
- 249.2025 Specjalistyczne szkolenia z zakresu pozyskania, przetwarzania i modelowania 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego dla potrzeb ING UJ
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.