eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa serwerów, komputerów osobistych stacjonarnych, drukarek w modułach



Ogłoszenie z dnia 2006-08-17

POZYCJA 41753

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa serwerów, komputerów osobistych stacjonarnych, drukarek w modułach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, do kontaktów: Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, fax 032 257 74 99, e-mail: ks@sulu.ae.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ae.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach - Centrum Obliczeniowe, Sławomir Sztuka - Dyrektor Centrum Obliczeniowego, ul. Bogucicka 3, bud. A, pok. 105, 40-278 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 257 76 52, fax 032 257 79 99, e-mail: sztuka@ae.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach - Biuro Zamówień Publicznych, Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, bud. E, pok. 6, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 257 75 02, 257 74 99, 257 71 08, fax 032 257 71 08, e-mail: bzp@ae.katowice.pl, www.bzp.ae.katowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów, komputerów osobistych stacjonarnych, drukarek w modułach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach, ul. 1 Maja 50. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest dostawa serwerów, komputerów osobistych stacjonarnych, drukarek w modułach: moduł I - serwery, moduł II - drukarki, moduł III - komputery osobiste 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: szczegóły określa SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem jest dostawa serwerów, komputerów osobistych stacjonarnych, drukarek w modułach: moduł I - serwery, moduł II - drukarki, moduł III - komputery osobiste. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję sie w formularzach nr 4, 5 i 6 SIWZ oraz w formularzach nr 4a, 5a i 6a SIWZ, stanowiących opis parametrów technicznych i innych właściwości wymaganych dla przedmiotu zamówienia danego modułu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Dla całości zamówienia - 16 000,00 zł PLN (słownie: szesnaście tysięcy PLN), dla modułu I - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN), dla modułu II - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN), dla modułu III - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumianą jako wykazanie się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 dostaw dla każdego z modułów, w którym Wykonawca składa ofertę, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia modułu, o wartości: - moduł I - co najmniej 100 000,00 zł netto każda (w części odpowiadającej przedmiotowi zamówienia danego modułu),- moduł II - co najmniej 80 000,00 zł netto każda (w części odpowiadającej przedmiotowi zamówienia danego modułu), - moduł III - co najmniej 300 000,00 zł netto każda (w części odpowiadającej przedmiotowi zamówienia danego modułu). c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 uPzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - wykaz wykonanych (tj. zrealizowanych i zakończonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru - formularz nr 3a i/lub 3b i/lub 3c SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. 5. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powyższy powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przesyłka za pobraniem lub w Biurze Zamówień Publicznych gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:40, Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego - Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. 6E, 40-287 Katowice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Moduł I-serwery. 1) Krótki opis: Dostawa serwerów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu nr 4 SIWZ- kalkulacja ceny ofertowej dla modułu I oraz w formularzu nr 4a SIWZ- parametry techniczne i inne właściwości wymagane dla serwerów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Moduł II-drukarki. 1) Krótki opis: Dostawa drukarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu nr 5 SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla modułu II oraz w formularzu nr 5a SIWZ - parametry techniczne i inne właściwości wymagane dla drukarek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Moduł III-komputery osobiste. 1) Krótki opis: Dostawa komputerów osobistych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów osobistych, stacjonarnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu nr 6 SIWZ- kalkulacja ceny ofertowej dla modułu III oraz w formularzu nr 6a SIWZ- parametry techniczne i inne właściwości wymagane dla komputerów osobistych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.