eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaWYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Zduńska Wola: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 417480 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi , ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8245656, faks 043 8246166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: a) Zezwolenie wójta / burmistrza / prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z zm. - art. 7 ust 5 i 6). Gminne jednostki organizacyjne prowadzące na obszarze własnej gminy w/w działalność nie mają obowiązku uzyskiwania zezwolenia. b) Zezwolenie starosty właściwego ze względu ma siedzibę prowadzącego działalność na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2010 Nr 185 poz. 1243 - art. 28 ust. 2 pkt. 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z rejestru, o którym mowa w pkt. III.4.2 lub niewskazaną w załączonym do oferty pełnomocnictwie aktualne (wg oceny wykonawcy) zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1). zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy polegającej w szczególności na ustanowieniu podwykonawcy, zmianie podwykonawcy, zmianie zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy, 2). Zmiany uregulowań prawnych wynikających z prawa polskiego, dostosowania do przepisów prawa unijnego mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian. 3). Zmian organizacyjnych stron mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. 4). W przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany opłat za składowanie odpadów zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny na udokumentowany wniosek wykonawcy. 5). Nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron i powinna być dokonana w formie aneksu. 3. Każda ze stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 2 zobowiązana jest poinformować drugą stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 200 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 12:00, miejsce: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 200 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie procedury: Jan Garczyński - tel. 502008892, 43 8234041 lub 43 8245656 w. 324, fax. 8234184, garczynskij@zus.pl Dominik Borkowski - tel. 43 8234041 lub 43 8245656 wew. 324 2. W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Paweł Kmiecik - tel. 502008889, 43 8234041 lub 8245656 w. 355 Waldemar Feldman - tel. 502008850, 43 8234041 lub 43 8245656 w. 355..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: II Oddział ZUS w Łodzi, Zduńska Wola ul. J.Kilińskiego 7/11 i 24 (budynek A i B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz nieposortowanych odpadów komunalnych składowanych w pojemnikach po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego potrzeby wywozu. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 7 m3, ilości 2 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty. 4). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz makulatury, papieru i odpadów papierowych (ścinki z niszczarek dokumentów) oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 wytworzonych w budynku A i B, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika ZUS potrzeby wywozu. Koszty wywozu odpadów papierowych ponosić będzie Wykonawca w zamian za nieodpłatny odbiór makulatury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS, Sieradz ul. Piłsudskiego 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz nieposortowanych odpadów komunalnych składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 2 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS, Wieluń ul. 3 maja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz nieposortowanych odpadów komunalnych składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 2 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS, Łódź ul. Łęczycka 70B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 4 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektorat ZUS, Pabianice ul. Kościuszki 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 2 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS, Wieruszów ul. Fabryczna 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 0,11 m3, ilości 1 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS, Pajęczno ul. Wiśniowa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 1 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS, Poddębice ul. Narutowicza 6A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 1 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Punkt Informacyjny ZUS, Łask ul. Kościuszki 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach oraz odpadów, o których mowa w ust. 3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2). Sugerowana pojemność pojemnika 1,1 m3, ilości 1 szt. 3). Wykonawca dostarczy worki przeznaczone do gromadzenia: papieru, tworzyw sztucznych, szkła - zapewniające selektywną zbiórkę odpadów, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby. Koszty dostarczenia worków powinien być uwzględniony w cenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.