Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Opole: Usługi Akcji Zima 2013/2014 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 417480 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu , Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Akcji Zima 2013/2014 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi Akcji Zima 2013/2014 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania, tj.: Zadanie nr 1 - usługi zimowego utrzymania chodników, ulic i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 2 - usługi odśnieżania dachów płaskich budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 3 - usługi usuwania sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 4 - usługi czyszczenia rynien: budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynków Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających dla każdego z zadań osobno obejmujących cały zakres rodzajowy przewidziany dla zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.64.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: (w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)). Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje główne usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego z zadań osobno, tj.: dla Zadania nr 1: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą m.in. usługi zimowego utrzymania ulic, chodników, parkingów o łącznej powierzchni odśnieżania nie mniejszej niż 2.000 m2. Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł; dla Zadania nr 2: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą usługi usuwania śniegu z dachów (odśnieżania dachów). Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 500,00 zł; dla Zadania nr 3: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą usługi usuwania sopli, nawisów śnieżnych z dachów. Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł; dla Zadania nr 4: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługą obejmującą usługi oczyszczania rynien budynków. Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego dla każdego z zadań osobno na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania nr 1: 100 000 zł; dla Zadania nr 2: 100 000 zł; dla Zadania nr 3: 100 000 zł; dla Zadania nr 4: 20 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone z wykorzystaniem druku przedstawionego w Załączniku nr 4 do Oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej z wybranym Wykonawcą umowy w sytuacjach wymienionych w § 10 ust. 7 Umowy. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy i może być wprowadzona w formie pisemnego powiadomienia. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy lub odstąpienia od realizacji całości lub części umowy, dla każdego z zadań osobno, w przypadku zaistnienia ograniczeń budżetowych, odpowiednio Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o ograniczeniu budżetu. Powyższe zawieszenie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy a jedynie powiadomienie Wykonawcę w drodze pisemnej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia wykonania umowy części Zadania nr 1 na określonym odcinku i przez określony czas. Zamawiający informuje Wykonawcę, na których odcinkach i na jaki czas zostanie zawieszona realizacja wykonania umowy części Zadania nr 1. Powyższe zawieszenie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy a jedynie powiadomienie Wykonawcę w drodze pisemnej. 6. W przypadku zawieszenia wykonywania części umowy (części odcinka) dla Zadania nr 1 Wykonawca przeliczy wynagrodzenie obliczone zgodnie z Umową tj.: cena jednostkowa m2 x ilość m2 = wynagrodzenie Wykonawcy gdzie ilość oznacza powierzchnię objętą usługą po uwzględnieniu zmniejszenia o odcinki wyłączone zgodnie z § 10 ust. 4 Umowy. 7. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Wykonawca wprowadzi nową stawkę z dniem jej wejścia w życie, przy czym jeżeli zmiana stawki nastąpiła po dacie wystawienia dokumentu księgowego, Wykonawca wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym. Zmiana wynagrodzenia wywołana zmianą obowiązującej stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 8. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzona zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy lub wady w wykonaniu przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 1 miesiąca od daty dokonania tych czynności odbioru. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej umowy w razie zmiany przepisów normujących zagadnienia uregulowane w treści umowy Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 10. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 11. Strony umowy dopuszczają możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym w wypadku nienależytego wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę bądź nie wywiązywania się z obowiązków nałożonych na Wykonawcę Umową, a także w przypadku gdy, w wyniku decyzji dysponenta wyższego stopnia Zamawiającego, zablokowane zostaną środki finansowe przewidziane na sfinansowanie niniejszej umowy. 12. W przypadku rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym lub odstąpienia od Umowy Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonanej części Umowy, dla każdego z zadań osobno.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Opolu
pl. Daszyńskiego 1
45-064 opole
II piętro pokój 220 (Stanowisko ds. zamówień publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Opolu pl. Daszyńskiego 1 45-064 Opole Parter - pokój nr 1 (BIURO PODAWCZE).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - usługi zimowego utrzymania chodników, ulic i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawienie chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy pl. Daszyńskiego 1: parking od krawędzi ul. Kościuszki wjazd na parking, parking - 281 m2; wjazd do garażu - 42 m2; chodnik zewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole od ul. Kościuszki (od Biblioteki do rogu pl. Daszyńskiego) - 70 m2; chodnik zewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole (od rogu pl. Daszyńskiego do granicy szkoły Podstawowej nr 1) - 132 m2; chodnik wewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole od strony podwórka (od bramy wjazdowej-wejścia na posesję SO Opole do wejścia do windy) - 56 m2. Dodatkowo do SIWZ załączono mapkę orientacyjną z wykazem chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1, która stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zestawienie ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy ul. Plebiscytowej 3a: drogi wewnętrzne - 1.720 m2; chodniki - 888 m2; miejsca parkingowe - 1.207 m2; Zestawienie ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: drogi wewnętrzne - 2.107 m2, w tym: chodniki - 565 m2; parking i miejsca parkingowe - 1.611m2; Dodatkowo do SIWZ załączono mapkę orientacyjną z wykazem ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a, która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - usługi odśnieżania dachów płaskich budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz dachów: budynku Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: dach płaski SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a - 1.300m2; dach płaski SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A - 1.850m2;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - usługi usuwania sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy |pl. Daszyńskiego 1, a także przy ul. Plebiscytowej 3a oraz dachu budynku Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: dach wielospadowy mansardowy SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1 - 202mb; dach płaski SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a - 232mb; dach płaski SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A - 293mb; dach płaski SR Opole (Magazyn dowodów rzeczowych) przy ul. Ozimskiej 60a - 22 mb; - nowy zapis !!!.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - usługi czyszczenia rynien: budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz budynków Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy pl. Daszyńskiego 1, a także przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynków Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: 1. Budynek SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1: dach wielospadowy mansardowy - 202 mb; ilość wyczystek - 13 szt.; ilość spustów 15 szt.; ilość koszy (zbiorników) - 3 szt. 2. Budynek SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a: dach płaski - 232 mb; ilość wyczystek - 5 szt.; ilość spustów - 8 szt.; ilość koszy (zbiorników) - 4 szt. 3. Budynek SR Opole przy ul. Ozimskiej 60a: dach płaski - 293 mb; ilość wyczystek - 9 szt.; ilość spustów - 10 szt.; ilość koszy (zbiorników) - 2 szt. 4. Budynek SR Opole (Magazyn dowodów rzeczowych) przy ul. Ozimskiej 60a: dach płaski - 22 mb; ilość wyczystek - 2 szt.; ilość spustów - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w Gminie Turawa z podziałem na 6 części
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





