Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Staszów: Wykonanie usług PRALNICZYCH.
Numer ogłoszenia: 417456 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług PRALNICZYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług Pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Zakres: 1. Usługi w zakresie: prania, prasowania i ewentualnej naprawy bielizny szpitalnej z oddziałów szpitalnych oraz oddziału noworodkowego i dziecięcego, bloku operacyjnego, sal zabiegowych, odzieży ochronnej personelu, zasłon, kocy, ręczników, materacy, poduszek, kołder, obrusów, ścierek, mopów. Sterylizacji pieluch zgodnie z technologią pralni i barierą higieniczną. 2. Wszystkie wymienione w ust. 1 rzeczy zwane są dalej dla potrzeb niniejszej umowy bielizną szpitalną. 3. Cena 1 kg upranej bielizny zawiera wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: - odbiór i transport bielizny brudnej i czystej, - pranie maglowanie bielizny płaskiej i prasowanie bielizny fasonowej, - pakowanie w worki foliowe, - koszt wieszaków - jeżeli występuje, - koszty badań mikrobiologicznych pościeli wykonywanych co najmniej 1 raz w miesiącu. 4. Miesięczny zakres przedmiotu zamówienia będzie wynosił do 8500 kg. 5. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę obejmuje: 1) Pranie wodne: technologia prania - niskotemperaturowa, pełna dezynfekcja chemiczno - termiczna zgodna z wytycznymi PZH (Informacja nr 7 i uzupełnienia), 2) Sterylizowanie bielizny noworodkowej oraz zastosowanie proszków posiadających opinię Instytutu Matki i Dziecka i deklarację zgodności CE o właściwościach dezynfekujących w temperaturze i czasie oznakowanym w etykiecie informacyjnej, 3) Prasowanie i sterylizowanie pieluch, 4) Maglowanie, 5) Reperację uszkodzeń, 6) Odbiór bielizny szpitalnej brudnej i dostarczanie bielizny szpitalnej do punktu dysponowania pościelą szpitalną, 7) Transport bielizny szpitalnej z punktu dysponowania bielizną Szpitala Zamawiającego do pralni Wykonawcy i z pralni do punktu dysponowania bielizną szpitalną, 8) Dostarczanie bielizny szpitalnej winno odbywać się w workach foliowych, zabezpieczonych w workach z materiału (drelichowego), zapewnionych przez Zamawiającego. 9) Czysta bielizna powinna być poukładana w worku foliowym zgodnie z miejscem jej docelowego przeznaczenia tzn. w worku foliowym pościel jednego oddziału. 10) Dostarczana wyprana bielizna noworodkowa, operacyjna i z sal zabiegowych winna być pakowana oddzielnie. 11) Bielizna nie nadająca się do użytku i naprawy powinna być pakowana oddzielnie. 12) Czas wykonania usługi nie może być dłuższy niż 24 godziny. Odbiór i dostawy bielizny szpitalnej odbywać się będą w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego tj: - Dostarczanie czystej bielizny szpitalnej codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 13:45. - Odbiór brudnej bielizny szpitalnej codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 13:45 do 14:30. 1. Bielizna szpitalna będzie odbierana i przyjmowana według standardowego druku specyfikacji dla bielizny szpitalnej. 2. Bielizna szpitalna winna być oznakowana przez Zamawiającego a każdy rodzaj pakowany oddzielnie (oddziałami). 3. Każdy rodzaj będzie ważony i liczony przez pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu tego samego rodzaju i ilości bielizny szpitalnej. 5. W przypadku stwierdzonego zniszczenia nie wynikającego z normalnego zużycia bielizny szpitalnej, Wykonawca zakupi ten sam rodzaj i niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 6.1. Odbiorów i dostaw bielizny szpitalnej transportem własnym i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie. 6.2. Stosowania w procesie prania środków piorących, dezynfekujących pomocniczych posiadających deklarację zgodności, znak CE, i nie zawierających związków chlorowych. 6.3. Zapewnienia we własnym zakresie worków do pakowania transportowanej czystej bielizny szpitalnej. 6.4. Zakupu urządzenia do znakowania bielizny. 7. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia proponowanej metody zapewniającej oddzielenie transportu brudnej bielizny oraz wyrobów od czystej. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogólnej kontroli nad prawidłowością usług pralniczych przed ogłoszeniem wyników postępowania o zamówienie publiczne. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do wszelkich danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli technologii prania oddawanej bielizny w trakcie trwania umowy. 10. Kontrole technologii prania będą odbywały się 1 raz na kwartał przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomieszczeń objętych kontrolą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają pralnię spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) Załącznik numer 1 podpisany przez Wykonawcę - Specyfika przedmiotu zamówienia. b) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Postanowienie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające pralnię do prania i transportu bielizny szpitalnej potwierdzające stwierdzenie wymogów określonych w załączniku nr 1, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej. d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Każda strona oferty winna być zaparafowana przez osobę uprawnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość świadczonych usług (technologia) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie - budynek Administracji
ul. 11 Listopada 78
28 - 200 Staszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28 - 200 Staszów..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz odzieży medycznej, w tym usługi prania wodnego i chemicznego, usługi dezynfekcji obuwia(...)
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





