eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › dostawa oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-17

POZYCJA 41744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Daleszyce: dostawa oleju opałowego lekkiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Daleszyce, do kontaktów: Alicja GODEK - Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Daleszycach,, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3072028, 3171694 w. 105, fax (041) 317 16 93, e-mail: gmina@daleszyce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.daleszyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Teren Gminy Daleszyce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 235 000 l . /sezon do kotłowni Urzędu Gminy i kotłowni szkolnych na terenie gminy Daleszyce w okresie grzewczym w latach 2006/2007. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, etapami w terminach, ilościach i miejscach wyznaczonych przez dyrektorów poszczególnych obiektów zgłoszonych telefonicznie z tygodniowym wyprzedzeniem. W ubiegłym sezonie przybliżone wielkości dostaw do poszczególnych obiektów wynosiły: 1.Szkoła Podstawowa w Daleszycach w ilości 45 000 l. 2.Zespół Szkół w Daleszycach w ilości 75 000 l. 3.Zespół Szkół w Sukowie w ilości 30 000 l. 4.Szkoła Podstawowa w Widełkach w ilości 20 000 l. 5.Szkoła Podstawowa w Borkowie w ilości 20 000 l. 6.Szkoła Podstawowa w Brzechowie w ilości 25 000 l. 7.Szkoła Podstawowa w Marzyszu w ilości 10 000 l. 8.Urząd Gminy w Daleszycach w ilości 10 000 l. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe zgodnie z ZN/ITN-PKN S.A./NF-219/2000. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz dokumentów, zgodnych z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U.Nr 87, poz 605). Wykonawca składa następujące dokumenty: 1/ wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1, 2/ oświadczenia Wnioskodawcy o spełnieniu warunków , określonych w art. 22 ust. 1 i 2oraz art. 24 Pzp wg. wzoru , stanowiącego załącznik nr 2, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości,przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 8/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązaniai należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9/informacji banku, w którym dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (40% zamówienia) dostawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1/ nie otwarto jego likwidacji, 2/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym w ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty wspólnej, należy przedłożyć: 1/ umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2/ ofertę z dokumentami dla każdego partnera z osobna. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.20.00 - Oleje opałowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.50.00 - Oleje opałowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Olej opałowy lekki 235 000 l. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.09.2006; lub data zakończenia: 15.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. oraz inne wymagania określone w ustawie Pzp i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych poprzez analizę treści złożonych przez Dostawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą \ spełnia - nie spełnia\ . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1/ wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1, 2/ oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków , określonych w art. 22 ust. 1 i 2 Pzporaz art. 24 Pzp wg. wzoru , stanowiącego załącznik nr 2, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości,przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 8/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązaniai należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9/informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (40% zamówienia) dostawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1/ nie otwarto jego likwidacji, 2/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym w ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.daleszyce.pl; http://bip.gminy.com.pl/daleszyce. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za specyfikację istotnych warunków za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Urzędu Gminy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Daleszyce Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce Pok. Nr. 13 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.