Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Tymbark: Zakup używanej koparko - ładowarki wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 417316 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Podłopień 276, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 0-18 3325 343, faks 0-18 3325 343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl - zakładka Przetargi ZGKiM
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej koparko - ładowarki wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem CPV- 43.26.10.00-0 Koparki mechaniczne CPV- 43.26.11.00-1 Ładowarki mechaniczne Wymogi minimalne dla Koparko-ładowarki: - rok produkcji nie starszy niż 2001 - napęd na 4 koła, - przednia łyżka otwierana pływająca - głębokość kopania powyżej 3,5 m, - moc silnika minimalna 70 KW - wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwany na ramie tylnej, -ramię koparki o zmiennej długości , rozsuwane hydrauliczne ( teleskopowe), -łyżka koparkowa z wysięgnikiem teleskopowym o szerokości ok. 600 mm - wysokość załadunku ( do sworznia ) min. 3300 mm. - łyżka ładowarkowa, wieloczynnościowa / otwierana/ o pojemności min 1,0 m3 z zębami, oraz widłami do palet - książka serwisowa, obsługi - gwarancja stanu technicznego min 1 rok - faktura VAT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem oferty) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z punktem X SIWZ).Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art.25, art.26 ust.1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnie 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, żąda następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub zaświadczenia z właściwych organów (ZUS, KRUS, Urząd Skarbowy itp.) c) W przypadku pojazdu pochodzącego z zagranicy: karta pojazdu (jeżeli była wydana), dokumenty celne - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego d) Dokumenty w zakresie punktów a, b, c mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl - zakładka Przetargi ZGKiM.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TYMBARKU
34 - 650 Tymbark
Podłopień 276.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TYMBARKU 34 - 650 Tymbark Podłopień 276.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI TYMBARK
- Modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Tymbark
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 na terenie Gminy Tymbark wraz z opiekunem
więcej: przetargi TYMBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparki kołowej w ramach zadania pn. "Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Skołyszyn"
- Dostawa koparko-ładowarki i minikoparki
- "Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na terenie Gminy Gościeradów"
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą"
- Zakup miniładowarki kołowej na potrzeby gminy Nagłowice
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.