eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności



Ogłoszenie z dnia 2006-01-23

POZYCJA 4172

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wiskitki: kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wiskitki, do kontaktów: Zbigniew Spaliński, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax 046 8554154, e-mail: ug_wiskitki@onet.pl, www.wiskitki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa centrum wsi Wiskitki poprzez przebudowę i zagospodarowanie zdewastowanej infrastruktury parkowej. Projekt obejmuje wykonanie alei parkowych, chodników, zatok parkingowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Następnie zostaną wykonane prace dotyczące urządzenia terenów zielonych poprzez nasadzenie ozdobnych krzewów, posianie trawników oraz montaż elementów infrastruktury parkowej (stylizowane ławki, bariery, kosze na śmieci, oświetlenie itd.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wiskitki ul. Kościuszki, Plac Wolności. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. Zakres zamówienia jest określony w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2; data rozpoczęcia: 22.02.2006; data zakończenia: 04.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj .winni prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży zgodnie z zamówieniem. 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają zdolność kredytową w wysokości 500 tys. zł lub posiadają środki własne w wysokości 500 tys. zł. 6. spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /.24 ust. 1 i 2 ustawy/ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane- otrzymane od wykonawców dokumenty mestodą "spełnia - nie spełnia".Wykonawcy , którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone. 2) Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do wniosku w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dołączone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami (uzyskane na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) w branżach: budowlanej o specjalność drogowej i elektrycznej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referrencje, protokoły odbioru). - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - oswiadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Oświadczenie, Wykonawcy, że zobowiązuje się zatrudnić przynajmniej 3 osoby o statusie bezrobotnego z terenu Gminy Wiskitki w ramach niniejszego projektu wskazane przez Zamawiającego. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu (5), Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny i sposób punktowania w celu wyłonienia wykonawców: 1) Okres działalności firmy w latach - sposób punktowania: za każdy rok działalności firmy-1 pkt 2) Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników w roku 2005 - sposób punktowania: 1- 5 pracowników - 1 pkt do 10 pracowników - 2 pkt do 15 pracowników - 3 pkt do 20 pracowników - 4 pkt powyżej 20 pracowników - 5 pkt 3) Wykaz wartości robót budowlanych wykonanych w okresie roku 2005 odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przzedmiotem zamówienia: - sposób punktowania : wartość robót do 500 tys. zł - 1 pkt wartość robót 500-600 tys. zł - 2 pkt wartość robót 600-700 tys. zł - 3 pkt wartość robót 700-800 tys. zł. - 4 pkt wartość robót powyżej 800 tys. zł -5 pkt 4)Informacja Banku o zdolności kredytowej Wykonawcy: - sposób punktowania: zdolność wyrażona w formie liczby 3-cyfrowej - 1 pkt zdolność wyrażona w formie liczby 4-cyfrowej - 2pkt zdolność wyrażona w formie liczby 5-cyfrowej - 3 pkt zdolność wyrażona w formie liczby 6-cyfrowej - 4 pkt zdolność wyrażona w formie liczby większej niż 6-cyfrowa - 5 pkt Na podstawie wskazanych kryteriów oraz po zastosowaniu przedstawionego powyżej sposobu punktowania, zostanie wybranych 5 Wykonawców, którzy otrzymają odpowiednio największą liczbę punktów. Wybrani Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5; minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Wiskitki, Wiskitki ul. Kościuszki 1, pokój Nr 14 - sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny , "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006". Priorytet- zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Działanie- odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. Tytuł projektu: Kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności". Zamawiający skrócił termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu w związku z koniecznością wykorzystania środków przyznanych z funduszy unijnych. Zgodnie z aneksem Nr 1 do umowy Nr RW. II.0218-1-7/05 Gmina Wiskitki po zakończeniu realizacji zadania jest zobowiązana złożyć wniosek o płatność w Instytucji Wdrażającej do dnia 25 maja 2006 r. Zastosowanie innej, możliwej w tym przypadku procedury przetargowej (przetargu nieograniczonego) może spowodować przedłużenie terminu wykonania zadania co będzie skutkowało utratą przyznanej dotacji. Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia Zamawiający zastosował skrócenie terminów w tym postępowaniu. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.