Ogłoszenie z dnia 2006-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piecki: przebudowa drogi technologiczno-p.pożarowej Nr 23 - Węgliska Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Strzałowo, do kontaktów: Henryk Szacherski, Strzałowo 2, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422211, fax 089 7421165, e-mail: strzalowo@olsztyn.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lp.olsztyn.rdlp.gov.pl/strzalowo Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL LP; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi technologiczno-p.pożarowej Nr 23 - Węgliska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lesnictwo Krutyń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi technologiczno-p.pożarowej o długości-3930mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia ,w okresie 5 lat wykonywali w sposób należyty roboty odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia(roboty budowlane na drodze żwirowej) o wartości nie mniejszej niż oferowana cena, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia,tj.równiarkę,wał wibracyjny, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ,tj.kierownik budowy, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1i2 ustawy), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3930 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.10.2006; lub data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywnia zamówienia ,w okresie ostatnich 5 lat wykonywali w sposób należyty roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( roboty budowlane na drodze żwirowej) o wartości nie mniejszej niż oferowana cena, c)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia,tj.równiarkę,wał wibracyjny, d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj.kierownik budowy e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1i2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Nr1) b)skrócony kosztorys ofertowy wg dołączonego przedmiaru robót i druku kosztorysu ofertowego, c)pełnomocnictwo wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalości gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji ,[wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] e)oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , określone w art.22 ust.1 ustawy [na formularzu ofertowym], f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pt.4-8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],dotycząca: g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert] h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajace,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert], i)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu[wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] j)wykaz osób i podmiotów ,które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał.nr3 do SIWZ, k)dokumenty stwierdzające ,że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia ; l) wykaz narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; m) wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wg.zał.Nr4 wraz z dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lp.olsztyn.rdlp.gov.pl/strzalowo. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego w sali narad.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.
INNE PRZETARGI PIECKI
więcej: przetargi PIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław w 2025 roku
- "Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Bukowcu"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2025 r
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 74 w miejscowości Chlebowo- Etap I"
- Remont drogi w miejscowości Kamionacz
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna w m. Mchawa
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.