eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączdostawa bonów towarowych( talonów) na lata 2010 -2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Nowy Sącz: dostawa bonów towarowych( talonów) na lata 2010 -2012
Numer ogłoszenia: 417132 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bonów towarowych( talonów) na lata 2010 -2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)zakup artykułów żywieniowych o wartości łącznej 150.000,00 złotych z podziałem na lata: 2010 - 50.000,00 złotych, 2011 - 50.000,00 złotych i 2012 - 50.000 złotych dla podopiecznych MOPS w Nowym Sączu, o nominałach 2 zł, 3 zł, 5zł, 8 zł i 10 zł, - przewiduje się 12 cząstkowych terminów realizacji zamówienia w każdym roku. b) dostawa talonów podarunkowych o wartości 105.000,00 złotych z podziałem na lata: 2010 r. - 35.000,00 złotych, 2011 r. - 35.000,00 złotych i 2012 r.- 35.000,00 złotych, dla pracowników MOPS w Nowym Sączu, o nominałach 10zł, 20zł, 50 zł - przewiduje się jeden termin dostawy talonów w IV każdego roku, c) talony na zakup artykułów żywieniowych oraz talony podarunkowe mają mieć ważność co najmniej 5 (pięciu) miesięcy od dnia dostawy talonów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w punkt 1) wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej, 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu co najmniej 25 punktów handlowych na terenie miasta Nowego Sącza, w których mogą być realizowane talony. 3. W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI specyfikacji. 4. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. 5. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 6. Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) wykazu punktów realizujących talony na terenie miasta Nowego Sącza w których mogą być realizowane talony, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm. 4. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie określonym przez zamawiającego w wezwaniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe. 5. Oferta oraz oświadczenie należy przedstawić w formie oryginału zaś dalsze dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w pkt 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - liczna punktów handlowych - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.nowysacz.pl i www.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu , ul. Żywiecka 13, pok.107 I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu; 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13 -Sekretariat pok. 209 II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.01.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.