Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Trzebielino: DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ
Numer ogłoszenia: 417124 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebielino , 53A, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 59 8580244, faks 59 8580115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne/index_html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ 2. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania częściowe: Zadanie nr 1. Dostawa kukurydzy suchej w ilości 90 ton. Zadanie nr 2. Dostawa buraków cukrowych w ilości 130 ton. Zadanie nr 3. Dostawa marchwi surowej w ilości 125 ton. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 03211200-5 ( Kukurydza ) - 03113100-7 ( Buraki cukrowe ) - 03221112-4 ( Marchew ) 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - minimalny termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury, - miejsce dostawy loco magazyny łowieckie w miejscowości Trzebielino i Wiatrołom. Przy zadaniu nr 1 i 2 Wykonawca powinien dysponować ze względu na lokalizacje magazynów zestawem z odczepianą przyczepą (zestaw) lub ciągnikami rolniczymi z przyczepami. - zamawiający dopuszcza sobie możliwość redukcji zakresu zadań opisanych do wykonania i określonych w opisie przedmiotu zamówienia w wysokości do 20%, wynikającą z przyczyn ekonomicznych np. załamanie rynku drzewnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5, 03.11.31.00-7, 03.22.11.12-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne/index_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzebielino kod pocztowy: 77-235, miejscowość: Trzebielino 53A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Trzebielino kod pocztowy: 77-235, miejscowość: Trzebielino 53A w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Dostawa kukurydzy suchej w ilości 90 ton..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa kukurydzy suchej w ilości 90 ton. 2)Parametry jakościowe przedmiotu zamówienia: -wilgotność maks.14,5%, -zawartość zanieczyszczeń ogółem maks. 8%, w tym: zanieczyszczenia nieużyteczne -maks. 2% , domieszka ziaren połamanych - maks. 6%; -kukurydza powinna być : o typowej barwie, wolna od obcych zapachów, pleśni, grzybów, szkodników zbożowych i magazynowych. 3)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 03211200-5 ( Kukurydza ). 4)Terminy i miejsca dostaw poszczególnych zadań częściowych określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Dostawa buraków cukrowych w ilości 130 ton..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa buraków cukrowych w ilości 130 ton. 2)Parametry jakościowe przedmiotu zamówienia: -ze zbioru tegorocznego (2013r.), zdrowe, nienadpsute, -przedmiot zamówienia stanowi korzeń właściwy bez liści, -niedopuszczalne zanieczyszczenia z ziemi, gliny, chwastów, liści. 3)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 03113100-7 ( Buraki cukrowe ). 4) Terminy i miejsca dostaw poszczególnych zadań częściowych określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Dostawa marchwi surowej w ilości 125 ton..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa marchwi surowej w ilości 125 ton. 2)Parametry jakościowe przedmiotu zamówienia: -przedmiot stanowi marchew jadalna, -przedmiot zamówienia stanowi korzeń właściwy bez liści (naci), -niedopuszczalne zanieczyszczenia z ziemi, gliny, chwastów, liści. 3)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 03221112-4 ( Marchew ). 4) Terminy i miejsca dostaw poszczególnych zadań częściowych określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





