eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki › Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Mikołajki: Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 416828 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki , ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, faks 087 4219099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Mikołajki, położonych na terenie gminy Mikołajki, w zakresie świadczenia usług polegających na odśnieżaniu jezdni w okresie zimowym 2013/2014. Świadczenie usług odśnieżania, będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie zleceń jednostkowych na podstawie telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w terminie przez niego wyznaczonym. W przypadku wydania polecenia o niezwłocznym wykonaniu usługi wykonawca zobowiązany jest do jej rozpoczęcia w przeciągu 30 minut od otrzymania powiadomienia. Podane poniżej ilości godzin pracy sprzętu są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna ilość uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego spowodowanych warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do wykonania poszczególnych zadań zgodnie z poniższymi wymogami: - dla zadania numer 1 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - dwa pojazdy mechaniczne ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 2 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - dwa pojazdy mechaniczne ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 3 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - jeden pojazd mechaniczny ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 4 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - jeden pojazd mechaniczny ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 5 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - jeden pojazd mechaniczny (typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 6 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - jeden pojazd mechaniczny ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM z pługiem skośnym odśnieżnym. - dla zadania numer 7 Wymagany sprzęt do wykonania usługi - jeden pojazd mechaniczny ( typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka, ładowarka lub równoważne) o mocy minimum 80KM z pługiem skośnym odśnieżnym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Ocena dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 11-730 Mikołajki ul. Kolejowa 7 pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 11-730 Mikołajki ul. Kolejowa 7 pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 300 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 300 godzin pracy sprzętu Sołectwo Prawdowo: obejmuje miejscowość Prawdowo, Sołectwo Stare Sady: obejmuje miejscowość: Stare Sady Sołectwo Jora: obejmuje miejscowości Jora Wielka, Jora Mała, Sołectwo Cudnochy: obejmuje miejscowość Cudnochy wraz z drogą do Baranowa,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu Sołectwo Lubiewo: obejmuje miejscowość Lubiewo wraz z drogą Lubiewo-Zełwągi, Lubiewo. Sołectwo Nowe Sady: obejmuje miejscowości Nowe Sady, Cimowo Sołectwo Faszcze: obejmuje miejscowość Faszcze wraz z drogą Faszcze-Zełwągi,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 200 godzin pracy sprzętu Sołectwo Zełwągi: obejmuje miejscowości Zełwągi, Lisunie, Lisuny, Klon, Wesołowo, Sołectwo Inulec: obejmuje miejscowość Inulec, Śmietki. Sołectwo Baranowo: obejmuje miejscowości: Baranowo, Małoszewo, Nadawki, Kamienna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu Sołectwo Grabówka: obejmuje miejscowości: Grabówka, Grabówek (były SHR), Grabek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu Sołectwo Górkło: obejmuje miejscowość Górkło..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości 50 godzin pracy sprzętu Sołectwo Olszewo: obejmuje miejscowości: Olszewo, Szymonka Mała..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu Sołectwo Woźnice: obejmuje miejscowości: Woźnice, Pszczółki, Mateuszek, Lelek, Grabnik,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.