eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60ZP-5/Log/2008 dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Warszawa 60: ZP-5/Log/2008 dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych
Numer ogłoszenia: 41677 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-5/Log/2008 dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych, gabinetowych oraz mebli kuchennych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania ofertowe (części): zadanie ofertowe nr 1 - meble biurowe: - krzesło obrotowe - 70 szt. - biurko drewniane - 50 szt. - stolik pod komputer - 70 szt. - regał biblioteczny - 60 szt. - szafa ubraniowa - 70 szt. - komódka - 60 szt. - ława - 1 szt. - wieszak - 50 szt. - fotel gabinetowy - 40 szt. - szafa kartotekowa - 65 szt. - regał biblioteczny z witryną - 10 szt. - komódka - 10 szt. - łącznik do biurka - 10 szt. - krzesło na mp. ISO - 30 szt. zadanie ofertowe nr 2 - meble gabinetowe: zestaw gabinetowy: - biurko gabinetowe - 1 szt. - stolik pod komputer - 1 szt. - kontener szafkowy - 1 szt. - kontener szufladkowy - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - ława - 1 szt. - komoda - 1 szt. - komoda - 1 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. - fotele do ławy - 4 szt. - krzesła do stołu konferencyjnego - 8 szt. zestaw gabinetowy duży: - biurko gabinetowe - 4 szt. - stół konferencyjny - 4 szt. - krzesła - 32 szt. - dostawka boczna - 4 szt. - szafa ubraniowa - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 4 szt. - komoda - 4 szt. - stolik okolicznościowy - 4 szt. - fotel gabinetowy - 4 szt. - fotele - 8 szt. zestaw gabinetowy mały: - biurko gabinetowe - 3 szt. - stół konferencyjny - 3 szt. - krzesła gabinetowe - 12 szt. - dostawka boczna - 3 szt. - szafa ubraniowa - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 3 szt. - komoda - 3 szt. - fotel gabinetowy - 3 szt. zestaw mebli wypoczynkowych: - kanapa - 1 szt. - fotele - 2 szt. - komoda - 1 szt. - ława - 1 szt. zadanie ofertowe nr 3 - meble kuchenne: - szafka kuchenna stojąca z szufladami - 2 szt. - szafka kuchenna wiszącą - 4 szt. - blat kuchenny - 1 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w/w warunków jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 61 31 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1 - meble biurowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe: - krzesło obrotowe - 70 szt. - biurko drewniane - 50 szt. - stolik pod komputer - 70 szt. - regał biblioteczny - 60 szt. - szafa ubraniowa - 70 szt. - komódka - 60 szt. - ława - 1 szt. - wieszak - 50 szt. - fotel gabinetowy - 40 szt. - szafa kartotekowa - 65 szt. - regał biblioteczny z witryną - 10 szt. - komódka - 10 szt. - łącznik do biurka - 10 szt. - krzesło na mp. ISO - 30 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2 - meble gabinetowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble gabinetowe: zestaw gabinetowy: - biurko gabinetowe - 1 szt. - stolik pod komputer - 1 szt. - kontener szafkowy - 1 szt. - kontener szufladkowy - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - ława - 1 szt. - komoda - 1 szt. - komoda - 1 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. - fotele do ławy - 4 szt. - krzesła do stołu konferencyjnego - 8 szt. zestaw gabinetowy duży: - biurko gabinetowe - 4 szt. - stół konferencyjny - 4 szt. - krzesła - 32 szt. - dostawka boczna - 4 szt. - szafa ubraniowa - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 4 szt. - komoda - 4 szt. - stolik okolicznościowy - 4 szt. - fotel gabinetowy - 4 szt. - fotele - 8 szt. zestaw gabinetowy mały: - biurko gabinetowe - 3 szt. - stół konferencyjny - 3 szt. - krzesła gabinetowe - 12 szt. - dostawka boczna - 3 szt. - szafa ubraniowa - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 3 szt. - komoda - 3 szt. - fotel gabinetowy - 3 szt. zestaw mebli wypoczynkowych: - kanapa - 1 szt. - fotele - 2 szt. - komoda - 1 szt. - ława - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe Nr 3 - meble kuchenne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble kuchenne: - szafka kuchenna stojąca z szufladami - 2 szt. - szafka kuchenna wiszącą - 4 szt. - blat kuchenny - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.