Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Warszawa 60: ZP-5/Log/2008 dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych
Numer ogłoszenia: 41677 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-5/Log/2008 dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych, gabinetowych oraz mebli kuchennych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania ofertowe (części): zadanie ofertowe nr 1 - meble biurowe: - krzesło obrotowe - 70 szt. - biurko drewniane - 50 szt. - stolik pod komputer - 70 szt. - regał biblioteczny - 60 szt. - szafa ubraniowa - 70 szt. - komódka - 60 szt. - ława - 1 szt. - wieszak - 50 szt. - fotel gabinetowy - 40 szt. - szafa kartotekowa - 65 szt. - regał biblioteczny z witryną - 10 szt. - komódka - 10 szt. - łącznik do biurka - 10 szt. - krzesło na mp. ISO - 30 szt. zadanie ofertowe nr 2 - meble gabinetowe: zestaw gabinetowy: - biurko gabinetowe - 1 szt. - stolik pod komputer - 1 szt. - kontener szafkowy - 1 szt. - kontener szufladkowy - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - ława - 1 szt. - komoda - 1 szt. - komoda - 1 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. - fotele do ławy - 4 szt. - krzesła do stołu konferencyjnego - 8 szt. zestaw gabinetowy duży: - biurko gabinetowe - 4 szt. - stół konferencyjny - 4 szt. - krzesła - 32 szt. - dostawka boczna - 4 szt. - szafa ubraniowa - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 4 szt. - komoda - 4 szt. - stolik okolicznościowy - 4 szt. - fotel gabinetowy - 4 szt. - fotele - 8 szt. zestaw gabinetowy mały: - biurko gabinetowe - 3 szt. - stół konferencyjny - 3 szt. - krzesła gabinetowe - 12 szt. - dostawka boczna - 3 szt. - szafa ubraniowa - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 3 szt. - komoda - 3 szt. - fotel gabinetowy - 3 szt. zestaw mebli wypoczynkowych: - kanapa - 1 szt. - fotele - 2 szt. - komoda - 1 szt. - ława - 1 szt. zadanie ofertowe nr 3 - meble kuchenne: - szafka kuchenna stojąca z szufladami - 2 szt. - szafka kuchenna wiszącą - 4 szt. - blat kuchenny - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w/w warunków jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19, 684 15 87 fax. (0-22) 684 12 03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 61 31 fax. (0-22) 684 12 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1 - meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe: - krzesło obrotowe - 70 szt. - biurko drewniane - 50 szt. - stolik pod komputer - 70 szt. - regał biblioteczny - 60 szt. - szafa ubraniowa - 70 szt. - komódka - 60 szt. - ława - 1 szt. - wieszak - 50 szt. - fotel gabinetowy - 40 szt. - szafa kartotekowa - 65 szt. - regał biblioteczny z witryną - 10 szt. - komódka - 10 szt. - łącznik do biurka - 10 szt. - krzesło na mp. ISO - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2 - meble gabinetowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble gabinetowe: zestaw gabinetowy: - biurko gabinetowe - 1 szt. - stolik pod komputer - 1 szt. - kontener szafkowy - 1 szt. - kontener szufladkowy - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - ława - 1 szt. - komoda - 1 szt. - komoda - 1 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. - fotele do ławy - 4 szt. - krzesła do stołu konferencyjnego - 8 szt. zestaw gabinetowy duży: - biurko gabinetowe - 4 szt. - stół konferencyjny - 4 szt. - krzesła - 32 szt. - dostawka boczna - 4 szt. - szafa ubraniowa - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - segment regału - 4 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 4 szt. - komoda - 4 szt. - stolik okolicznościowy - 4 szt. - fotel gabinetowy - 4 szt. - fotele - 8 szt. zestaw gabinetowy mały: - biurko gabinetowe - 3 szt. - stół konferencyjny - 3 szt. - krzesła gabinetowe - 12 szt. - dostawka boczna - 3 szt. - szafa ubraniowa - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - segment regału - 3 szt. - komoda z drzwiczkami szklanymi - 3 szt. - komoda - 3 szt. - fotel gabinetowy - 3 szt. zestaw mebli wypoczynkowych: - kanapa - 1 szt. - fotele - 2 szt. - komoda - 1 szt. - ława - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe Nr 3 - meble kuchenne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble kuchenne: - szafka kuchenna stojąca z szufladami - 2 szt. - szafka kuchenna wiszącą - 4 szt. - blat kuchenny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
- "Zakup wyposażenia niemedycznego w zakresie opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu referencyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego"
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





