Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Kielce: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla ŚCO.
Numer ogłoszenia: 416776 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla ŚCO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1- Wyposażenie odkurzaczy i froterek Załącznik nr 2- Materiały foliowe Załącznik nr 3- Środki toaletowe Załącznik nr 4- Środki do utrzymania czystości Załącznik nr 5- Materiały i Środki do utrzymania czystości Załącznik nr 6- Rękawice robocze Załącznik nr 7- Polimery Załącznik nr 8- Mydła Załącznik nr 9- Akcesoria do utrzymania czystości Załącznik nr 10- Worki foliowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 24.56.00.00 - Poliamidy w formach podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla Załączników 1-10/ 12.900,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 6) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- min 2 dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia 7) dowód wniesienia wadium 8) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Zaświadczenie stwierdzające, ze zaproponowany asortyment odpowiada określonym normom jakościowym np. PZH, certyfikaty, karty charakterystyki itp dot. Załącznika nr 1-10. Dokumenty muszą być pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem, na który Wykonawca składa ofertę. 10) karta charakterystyki produktu -dot. Załącznika nr 7 11) Oświadczenie Wykonawcy - dot. Załącznika nr 2 poz. nr 3,4,5/Załącznik A SIWZ/. 12) Deklaracja zgodności w odniesieniu do materiałów i wyrobów kontaktujących się z żywnością -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 20
- 3 - stałość ceny - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL ARTWIŃSKIEGO 3C KIELCE POK. NR 319.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL ARTWIŃSKIEGO 3C KIELCE POK 212/SREKRETARIAT/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2010.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1- Wyposażenie odkurzaczy i froterek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2- Materiały foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 3- Środki toaletowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 4- Środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚC - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5- Materiały i Środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAŁACZNIK R 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 6- Rękawice robocze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 7- Polimery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 8- Mydła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 9- Akcesoria do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 10- Worki foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2026 r.
- Dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Wrzosowej 44 w Kielcach w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji..."
- Dostawa komputerów stacjonarnych
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodowych w systemie kart paliwowych dla Centrum Zamówień Miejskich w Kielcach i jednostek obsługiwanych na 2026r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków LCIT położonych w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości z podziałem na części
- Dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla potrzeb pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.
- DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ - RĘCZNIKI
- Dostawa środków czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





