Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Gródki: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2
Numer ogłoszenia: 41671 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gródkach , Gródki 30, 13-204 Gródki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 82 77, faks 23 696 82 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrodki.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, z podziałem na 4 części zamówienia, w tym: część 1 - wyposażenia warsztatów szkolnych mechanicznych w sprzęt i narzędzia część 2 - sprzęt komputerowy i multimedialny część 3 - wyposażenia i artykułów kreślarskich oraz artykułów biurowych część 4 - książki, atlasy,podręczniki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamieszczono w zał. nr 1 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 34.32.62.00-0, 44.51.00.00-8, 42.63.61.00-4, 38.32.00.00-4, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 39.29.20.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrodki.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gródkach, Gródki 30, 13-206 Płośnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Gródkach, Gródki 30, 13-206 Płośnica..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt POKL, Priorytet IX, działanie 9.2. podniesienie atrakcyjności i szkolnictwa zawodowego Atrakcyjny start dla młodych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do warsztatów szkolnych mechanicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż podnośnika kolumnowego, prasy dźwigniowej, narzędzi i kluczy oraz wózka narzędziowo -monterskiego z wyposażeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 42.63.61.00-4, 44.51.29.40-3, 44.52.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. montaż - 30
- 3. przygotowanie dokumentacji do odbioru technicznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa komputerów przenośnych szt. 2, tablicy multimedialnej szt. 2, projektora zintegrowanego z tablicą multimedialną szt. 2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.29.00.00-5, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. montaż - 20
- 3. natychmiastowa wymiana zepsutego sprzętu objętego gwarancją na nowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu kreślarskiego oraz artykułów kreślarskich i biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę profesjonalnego stołu kreślarskiego oraz artykułów kreślarskich i biurowych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.32.00.00-4, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa książek, atlasów i podręczników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





