eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GródkiZakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Gródki: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2
Numer ogłoszenia: 41671 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gródkach , Gródki 30, 13-204 Gródki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 82 77, faks 23 696 82 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrodki.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Atrakcyjny start dla młodych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, z podziałem na 4 części zamówienia, w tym: część 1 - wyposażenia warsztatów szkolnych mechanicznych w sprzęt i narzędzia część 2 - sprzęt komputerowy i multimedialny część 3 - wyposażenia i artykułów kreślarskich oraz artykułów biurowych część 4 - książki, atlasy,podręczniki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamieszczono w zał. nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 34.32.62.00-0, 44.51.00.00-8, 42.63.61.00-4, 38.32.00.00-4, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 39.29.20.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrodki.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gródkach, Gródki 30, 13-206 Płośnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Gródkach, Gródki 30, 13-206 Płośnica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt POKL, Priorytet IX, działanie 9.2. podniesienie atrakcyjności i szkolnictwa zawodowego Atrakcyjny start dla młodych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do warsztatów szkolnych mechanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż podnośnika kolumnowego, prasy dźwigniowej, narzędzi i kluczy oraz wózka narzędziowo -monterskiego z wyposażeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 42.63.61.00-4, 44.51.29.40-3, 44.52.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. montaż - 30
    • 3. przygotowanie dokumentacji do odbioru technicznego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa komputerów przenośnych szt. 2, tablicy multimedialnej szt. 2, projektora zintegrowanego z tablicą multimedialną szt. 2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.29.00.00-5, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. montaż - 20
    • 3. natychmiastowa wymiana zepsutego sprzętu objętego gwarancją na nowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu kreślarskiego oraz artykułów kreślarskich i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę profesjonalnego stołu kreślarskiego oraz artykułów kreślarskich i biurowych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.32.00.00-4, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa książek, atlasów i podręczników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.