eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2010 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Żukowo: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2010 ROKU
Numer ogłoszenia: 416596 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6818264, faks 058 6818264.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2010 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻUKOWIE W 2010 ROKU.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2.1) Dysponuje co najmniej 16 osobami z dobrym stanem zdrowia umożliwiającym sprawowanie czynnej opieki np. podnoszenie chorego itp, które będą realizować niniejsze usługi. Opiekunk/a powinien (a) mieć co najmniej jednoroczne doświadczenie w sprawowaniu opieki na osobami dorosłymi, chorymi i niezdolnymi do samodzielnego funkcjonowania. Opiekunk/a powinien (a) być dyspozycyjny tak aby mógł podjąć interwencje w ciągu 24 h od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy Warunek uważa się za spełniony jeśli w ofercie Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat (grudzień 2006- grudzień 2009) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, był wykonawcą co najmniej jednej usługi opiekuńczej o wartości brutto min. 150.000 PLN 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd.. 2). Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 3). oświadczenie o dysponowaniu osobami - ZAŁĄCZNIK NR 4 4). pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje osoby zdolne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2 (jeśli dotyczy) - OŚWIADCZENIE ZAŁACZNIK NR 5 5). wykaz zrealizowanych usług wykonanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;- ZAŁĄCZNIK NR 6 6) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip zakładka GOPS.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.