Ogłoszenie z dnia 2006-08-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lipno: Zainstalowanie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (zwanego dalej ESOK) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Lipnie, do kontaktów: Renata Skonieczna, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2873331, e-mail: umlipno@umlipno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umlipno.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.umlipno.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.umlipno.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zainstalowanie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (zwanego dalej ESOK). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kryta pływalnia w Lipnie, Pl. 11-go Listopada, 87-600 Lipno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zainstalowanie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (zwanego dalej ESOK), 2. Wykonanie instalacji nagłośnieniowej, 3. Wykonanie systemu monitorowania, 4. Dostawa i montaż tablicy informacyjnej, 5. Dostawa i montaż 4 zestawów komputerowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót objętych zamówieniem. Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczeniem w zakresie instalacji i uruchamiania systemów objętych zamówieniem w minimum dwóch krytych pływalniach w ostatnich trzech latach, licząc od daty złożenia oferty, 4. Wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami z podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa.Pełnomocnictwo winno zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 8. Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia - wykaz obiektów, w tym min. 2 krytych pływalni, w których zostały zamontowane systemy ESOK, nagłośnienia i monitorowania proponowane w ofercie, 9. Wnioski wraz ze wszystkimi załącznikami muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawione do występownia w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 10. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby/osób podpisującej wniosek podpis musi być czytelny, 11. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do wniosku kopie lub odpisy dokumentów powinny być one poświadczone za zgodność z orygianłem przez Wykonawcę, 12. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.23.30 - System kontroli czasu Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.33.00 - System kontroli czasu 30.22.13.00 - 30.22.13.00 Oryginalny kod CPV: 32.21.00.00 - Sprzęt nadawczy Kod CPV wg słownika 2008: 32.21.00.00 - Sprzęt nadawczy Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Dostawa wraz z instalacją Elektornicznego Systemu Obsługi Klienta przeznaczonego do prowadzenia sprzedaży usług oferowanych przez krytą pływalnię. System musi być przystosowany do obsługi klientów jednorazowych, klientów abonamentowych i klientów grupowych. System powinień się składać ze stnowisk kasowych w pełni wyposażonych, zespłu bramek wyjścia/wejścia, identyfikatorów z chipami zsynchronizowanych z zamkami do szafek basenowych w szatniach. 2. Wykonanie instalacji nagłaśniającej (rozgłaszania przewodowego) zapewniającej nagłaśnianie imprez sportowych, przekazywanie komunikatów, selektywne kierowanie komunikatów do poszczególnych stref, emisję podkładów muzycznych. System powinien zapewnić nagłośnienie hal basenowych, widowni, holu wejściowego, korytarzy, punktu kasowego, pokoju kierownika, pomieszczenia dla ratowników, zespołów szatniowych-5 kpl. 3. Wykonanie systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. System monitoringu wewnętrznego powienien umożliwiać monitorowanie rejonu kas basenowych, basenu dużego i małego, szatni okryć wierzchich. Monitoring zewnętrzny powienien umożliwiać monitorowanie wyjścia głównego z budynku od strony ulicy, parkingu od strony ulicy, parkingu i wyjścia ewakuacyjnego na szczycie budynku, od strony hali basenowej małej. 4. Dostawę i montaż tablicy informacyjnej w holu głównym wyświetlającej następujące informację: -temperatura powietrza wewnątrz hali basenowej małej, -temperatura powiertrza wewnątrz hali basenowej dużej, -temperatura powietrza na zewnątrz, -temparatura wody w niecce małej, -temperatura wody w niecce dużej, -aktualny czas. 5. Dostawa i montaż 4 zestawów komputerowych wraz z monitorami oraz oprogramowaniem i urządzeniem wielofunkcyjnym do biur. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót objętych zamówieniem. Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczeniem w zakresie instalacji i uruchamiania systemów objętych zamówieniem w minimum dwóch krytych pływalniach w ostatnich trzech latach, licząc od daty złożenia oferty, 4. Zrealizują przedmiot zamówienia w terminie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wnioski wraz ze wszystkimi załącznikami muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawione do występownia w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby/osób podpisującej wniosek podpis musi być czytelny, 3. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do wniosku kopie lub odpisy dokumentów powinny być one poświadczone za zgodność z orygianłem przez Wykonawcę, 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami z podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa.Pełnomocnictwo winno zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 5. Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia - wykaz obiektów, w tym min. 2 krytych pływalni, w których zostały zamontowane systemy ESOK, nagłośnienia i monitorowania proponowane w ofercie,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlipno.pl, www.bip.umlipno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Lipnie, pokój nr 16, Pl. Dekerta 8, 87-600 Lipno.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I p w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach.
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.