eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztutowo › Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Sztutowo: Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure
Numer ogłoszenia: 416458 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325132 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure. Zarządzanie projektem partnerskim w imieniu Partnera Wiodącego - Gminy Sztutowo. Projekt pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. W projekcie uczestniczą następujący partnerzy: Gmina Sztutowo (Partner Wiodący), Gmina Miasta Krynica Morska, Gmina Stegna, Gmina Miasta Ustka, Gmina Jantarnyj w Rosji (Obwód Kaliningradzki). Projekt polega na podjęciu działań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych w zakresie rozwoju infrastruktury turystycznej, morskiej i portowej. Budżet projektu wynosi 2.618.052,55 EURO. Oficjalnym językiem projektu jest język angielski. Zamawiający wymaga biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Do zadań Kierownika projektu będzie należało w szczególności: 1. Koordynacja działań poszczególnych partnerów projektu, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. 2. Informowanie poszczególnych partnerów projektu o konieczności realizacji działań projektowych. 3. Współpraca z właściwymi władzami Porgramu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013 w zakresie realizacji, rozliczeń i kontroli projektu. 4. Kierownik Projektu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym, a właściwymi władzami Programu Transgranicznego Litwa Polska Rosja 2007-2013: a. Przygotuje i złoży Zamawiającemu Wytyczne Procedur Przedsięwzięcia opisujące podstawowe procedury administracyjne i wytyczne wg których mają postępować uczestnicy Projektu. b. Uzgodni z Zamawiającym metody składania i wzory wszystkich wymaganych raportów, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. c. Przygotuje kompletną dokumentację przetargową na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz zapewni obsługę merytoryczną i prawną w procedurze wyłonienia wykonawcy, a także przygotuje inne dokumentacje niezbędne do wyłonienia pozostałych wykonawców w ramach projektu. 5. Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej. 6. Kierownik Projektu będzie monitorował postępy w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, Dokumentami Przetargowymi na Roboty Budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 7. Kierownik Projektu przeanalizuje istniejącą dokumentację techniczną, zidentyfikuje możliwe obszary problemów i podejmie działania zaradcze. 8. Kierownik Projektu będzie odpowiedzialny za sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem. 9. Kierownik Projektu będzie kontrolował postęp wykonania Robót (w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów) zgodnie z wymogami Programu Transgranicznego Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. 10. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą zwoływane w razie potrzeby. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Kierownik Projektu będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Instytucję Kontraktującą. 11. Kierownik Projektu weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją Kontraktu na Roboty Budowlane. 12. Kierownik Projektu jest zobowiązany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 13. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Projektu w porozumieniu z właściwym branżowo Inspektorem Nadzoru składa Zamawiającemu pisemną opinię na temat zasadności ich uznania, jednakże nie ma upoważnienia do składania jakichkolwiek oświadczeń woli z tym związanych. 14. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy rozliczeń łącznie z dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur przejściowych i końcowych. 15. Kierownik Projektu ściśle współpracuje z głównym księgowym Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń. 16. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę Robót. 17. Kierownik Projektu uzgadnia z Wykonawcą rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. 18. Kierownik Projektu wraz z inspektorami nadzoru zarządza całym procesem przekazania wykonanych robót. 19. Kierownik Projektu dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. 20. Kierownik Projektu, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie lub w kontrakcie na Roboty, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót. 21. Kierownik Projektu w ramach swojego wynagrodzenia uwzględni w szczególności koszty prowadzenia biura, koszty delegacji, tłumaczeń itp. 22. Kierownik Projektu jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór swojego zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, trwającego dłużej niż 14 dni, Kierownik Projektu zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 23. Kierownik Projektu jest zobowiązany przez okres 3 lat od zakończenia projektu do uczestnictwa wraz z Zamawiającym we wszelkiego rodzaju kontrolach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu oraz do sporządzania wszelkich wymaganych dokumentów. 24. Niezależnie od terminu zakończenia umowy i zakończenia terminu realizacji niniejszego projektu, Kierownik Projektu zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z obowiązkami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy, a w szczególności do: a. opracowywania pism i dokumentów dla Zamawiającego związanych z implementacją, monitoringiem i kontrolą projektu; b. opracowywania raportów, które Zamawiający winien przedkładać w związku z realizacją niniejszego projektu; c. współpracy z Zamawiającym w działaniach związanych z realizacją i kontrolą niniejszego projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 74.11.31.00 - 74.11.31.00 74.27.63.00 - 74.27.63.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Lesner Lesner Consulting, ul. Świętojańska 66/11, 81-393 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327852,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 387450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 387450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.