Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Nowy Sącz: Na wykonanie usług polegających na świadczeniu usług restauracyjnych polegających na dostarczeniu i wydaniu posiłków podczas prowadzonych zajęć i spotkań w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera nr II.
Numer ogłoszenia: 416386 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usług polegających na świadczeniu usług restauracyjnych polegających na dostarczeniu i wydaniu posiłków podczas prowadzonych zajęć i spotkań w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera nr II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych polegających na dostarczaniu i wydaniu posiłków podczas prowadzonych zajęć i spotkań w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera nr II, zwanego dalej usługą restauracyjną, cateringiem, zestawem restauracyjnym składających się z 2 zadań: Zadanie Nr 1 Świadczenie usług restauracyjnych polegających na dostarczaniu i wydaniu posiłków podczas prowadzonych zajęć w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera nr II - zwanego dalej usługą restauracyjną, cateringiem, zestawem restauracyjnym Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi restauracyjne tzn. usługa przygotowania, dostarczenia i podania posiłków, zwane dalej posiłkami, usługą, usługą restauracyjną, usługą cateringową, zestawem restauracyjnym w dni robocze, w lokalu będącym w dyspozycji Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu na terenie Miasta Nowego Sącza. Zamówienie będzie realizowane na niżej wymienionych warunkach: 1.Wykonawca obowiązany będzie do przygotowania zestawu restauracyjnego składającego się z: a)tartinek 3 szt. na osobę (kanapka z żółtym serem, szynką, masłem oraz dodatkami: ogórkiem zielonym, pomidorem, ozdobienie ketchup, majonez) b)soku w szklanej butelce o pojemności 250 ml o smaku jabłkowo-brzoskwiniowym i pomarańczowym c)drobnych ciasteczek minimum dwa rodzaje 100 g 2.Wykonawca dostarczy zestawy restauracyjne w opakowań jednorazowych najpóźniej na 45 minut przed rozpoczęciem zajęć. 3.Zestawy restauracyjne będą dostarczane dla dwóch grup: a)I grupa 30 osób (łącznie 150 zestawów restauracyjnych = 5 spotkań po 30 zestawów) zamawiający informuje, że Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu gwarantuje odbiór minimum 120 zestawów b)II grupa 12 osób (łącznie 216 zestawów restauracyjnych = 18 spotkań po 12 zestawów) zamawiający informuje, że Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu odbierze minimum 168 zestawów restauracyjnych 4.Wykonawca obowiązany będzie dostarczać na swój koszt i ryzyko do wskazanego miejsca zestawy restauracyjne dla wyżej wymienionych grup w ramach organizowanych zajęć od 19 listopada do 14 grudnia 2012r. w dni robocze. 5.Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu będzie przesyłał zlecenie drogą elektroniczną do Wykonawcy najpóźniej na 2 dni przed terminem zajęć, w którym zawarta będzie informacja dotycząca ilości zestawów restauracyjnych, miejsca i godzinie dostarczenia zestawów restauracyjnych na terenie Miasta Nowego Sącza. 6.Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie Nr 2 Świadczenie usług restauracyjnych polegających na dostarczaniu i wydaniu posiłków podczas prowadzonych spotkań podsumowujących w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera nr II - zwanego dalej usługą restauracyjną, cateringiem, zestawem restauracyjnym Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi restauracyjne tzn. usługa przygotowania, dostarczenia i podania posiłków, zwane dalej posiłkami, usługą, usługą restauracyjną, usługą cateringową, zestawem restauracyjnym w dni robocze, w lokalu będącym w dyspozycji Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu na terenie Miasta Nowego Sącza. Zamówienie będzie realizowane na niżej wymienionych warunkach: 1.Wykonawca obowiązany będzie do przygotowania zestawu restauracyjnego dla grupy pierwszej składającego się z: a)dania ciepłego : filet drobiowy w panierce 150 g frytki 200 g zestaw 3 surówek 100 g b)bufetu deserowego: sernik 50 g drobne ciasteczka 100 g c)napoi gorących: kawa rozpuszczalna 220 ml herbata czarna 220 ml śmietanka porcjowana 10 ml cytryna w plasterkach cukier 5 g d)napoi zimnych: sok owocowy (jabłkowo - brzoskwiniowy, pomarańczowy) 200 ml woda mineralna 500 ml w dzbanach gazowana 2.Wykonawca obowiązany będzie do przygotowania zestawu restauracyjnego dla grupy drugiej składającego się z: a)dania ciepłego : pierogi ruskie 150 g barszcz czerwony (200-250 ml/ os) + krokiet z kapustą i grzybami 200 g b)bufetu deserowego: sernik 50 g drobne ciasteczka 100 g c)napoi gorących: kawa rozpuszczalna 220 ml herbata czarna 220 ml śmietanka porcjowana 10 ml cytryna w plasterkach cukier 5 g d)napoi zimnych: sok owocowy (jabłkowo - brzoskwiniowy, pomarańczowy) 200 ml woda mineralna 500 ml w dzbanach gazowana 3.Wykonawca dostarczy zestawy restauracyjne najpóźniej na 45 minut przed rozpoczęciem spotkań. 4.Zestawy restauracyjne będą dostarczane dla dwóch grup: a)I grupa zamawiający informuje, że Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu gwarantuje odbiór minimum 40 zestawów restauracyjnych a maksimum 50 zestawów restauracyjnych b)II grupa zamawiający informuje, że Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu gwarantuje odbiór minimum 40 zestawów restauracyjnych a maksimum 50 zestawów restauracyjnych 5.Wykonawca obowiązany będzie dostarczać zestawy restauracyjne na swój koszt i ryzyko do wskazanego miejsca dla wyżej wymienionych grup w ramach organizowanych spotkań podsumowujących od 03 grudnia do 14 grudnia 2012r. w dni robocze. 6.Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu poinformuje Wykonawcę na 7 dni przed realizacją usługi cateringowej o ilości zestawów restauracyjnych, miejscu w godzinach w których świadczona będzie usługa cateringowa na terenie Miasta Nowego Sącza. 7.Wykonawca zapewnia zastawę stołową - naczynia wielokrotnego użycia (talerze, sztućce, literatki, filiżanki) - filiżanki, literatki i talerzyki na ciastka w liczbie wystarczającej do możliwości wykonania usługi cateringowej bez konieczności mycia brudnej części zastawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: -zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy -zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych, a także wskazanego zmniejszenia liczby zestawów restauracyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilość posiłków i wynikłej z tego odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. W tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy, biorąc za podstawę wyliczeń wynagrodzenie jednostkowe i ilość zestawów restauracyjnych. -zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych z zmiany projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy -zmiana wysokości wynagrodzenia - wysokość wynagrodzenie uzależnione jest od ostatecznej liczby zestawów restauracyjnych. Zmiana wynagrodzenia przewidzianego w umowie za obydwa zadania jak i za każde z zadań, która wynikła ze zmniejszenia ilości zestawów restauracyjnych jako przewidziana w specyfikacji i umowie nie wymaga formy aneksu i następuje automatycznie w ten sposób, że faktyczne wynagrodzenie za dane zadanie obliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za jeden zestaw restauracyjny i faktycznej ilości zestawów restauracyjnych w danym zadaniu i na taką kwotę zostanie wystawiona faktura. Wynagrodzenia nie może jednak niższe niż iloczyn 288 (dwustu osiemdziesięciu ośmiu) zestawów restauracyjnych w zadaniu nr 1 i 80 (osiemdziesięciu) (w sumie) zestawów restauracyjnych w zadaniu 2 (z podziałem że dla grupy I nie mniej niż 40 zestawów restauracyjnych i dla grupy II nie mniej niż 40 zestawów restauracyjnych) oraz cen jednostkowych określonych za jeden zestaw restauracyjny w zadaniu 1 lub grup w zadaniu nr 2. -zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy -wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl; http://www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośordek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - pok. nr 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośordek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





