eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 60/ZP/WTiZ/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Białystok: Dostawa sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 60/ZP/WTiZ/13)
Numer ogłoszenia: 416282 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362942 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 60/ZP/WTiZ/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa w zakresie : części I Krzesło ISO chrom - 20 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części II Wykładzina biurowa , obiektowa - 7 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części III Żaluzje pionowe Verticale - 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe części IV Biurko do pomieszczenia biurowego - 1 szt. Krzesło obrotowe - 1 szt. Krzesło ISO - 2 szt. Stolik okolicznościowy - 1 szt. Szafa biurowa - 1 szt. Wieszak ubraniowy stojący - 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ, Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej części V Żaluzje pionowe Verticale - 7 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ, części VI Krzesło ISO - 40 szt. Fotel obrotowy - 14 szt. Krzesło obrotowe miękkie - 30 szt. Tablica ogłoszeń - 30 szt. Podnośnik pneumatyczny - 10 szt. Kółka miękkie - 10 kpl. po 5 szt. Podstawa biurowa - 5 szt. Łącznik oparcia - 10 szt. Blacha siedziska - 4 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ, części VII Wersalka - 3 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1g do SIWZ, części VIII Wykładzina biurowa, obiektowa - 80 mb. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1h do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców, nr projektu 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas sp. z o.o., Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2140,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2140,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3099,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamlot Jan Grygoruk i Wspólnicy Sp. J., Gen. Kleeberga 36, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2355,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1825,46

  • Oferta z najniższą ceną: 1825,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4924,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tobo Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 615,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tobo Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1313,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1313,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3880,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tobo Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3395,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2583,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5854,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tobo Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15383,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17045,44

  • Oferta z najniższą ceną: 17045,44 / Oferta z najwyższą ceną: 32533,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamlot Jan Grygoruk i Wspólnicy Sp. J., ul. Gen. Kleeberga 36, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4059,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamlot Jan Grygoruk i Wspólnicy Sp. J., ul. Gen. Kleeberga 36, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6642,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.