Ogłoszenie z dnia 2005-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa serwerów dla Urzędu m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publiczmnych Urzędu m. st. Warszawy, Marek Okniński, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publiczmnych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953369, fax 022 5953368. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publiczmnych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953369, fax 022 5953368. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów dla Urzędu m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wieloprocesorowych w następującym zakresie: 1)dostawa 17 serwerów o następującej minimalnej konfiguracji: Lp. Elementy Charakterystyka 1. Procesor Minimum 2 x Intel Xeon 3 GHz 1M L2 cache / 800Mhz (lub równoważny klasy x86) 2. BIOS Typu Flash - możliwość aktualizacji lokalnie (za pomocą dyskietki) oraz zdalnie za pomocą sieci LAN 3. Karta grafiki Minimum 8 MB RAM, 1024x768 75Hz 4. Pamięć RAM Minimum 4 GB, z możliwością rozbudowy do minimum 12 GB, Chipkill, hot-spare memory suport (rozbudowa bez wymiany istniejących pamięci) 5. Interfejsy Minimum dwa interfejsy Ethernet 10/100/1000 Mb/s 2 x PS/2, 3 x USB, 1 x VGA 6. Dyski twarde HotPlug, HotSpare, 2szt. 146 GB SCSI - wszystkie dyski minimum 10.000 obr/min, wszystkie zamontowane w obudowie serwera z możliwością zwiększenia zainstalowanych dysków do minimum 6 szt. 7. Kontroler macierzy dyskowych Ultra320 SCSI, obsługa RAID 1, RAID 5 8. Porty 5 x PCI w tym minimum 4 PCI-X 9. DVD ROM Zainstalowany 10. FDD 3,5''/1,44MB 11. Obudowa serwera Serwer musi być dostarczony w wersji RACK, wysokość obudowy serwera nie wyższa niż 4U, redundantne wentylatory. 12. Zasilanie Serwer musi mieć możliwość jednoczesnego zasilania minimum z dwóch źródeł (redundantnie) napięcia 230V. Zanik jednego z napięć zasilających nie może przerwać pracy serwera. 13. Klawiatura, mysz Klawiatura, polskie znaki zgodnie z układem w MS Windows "polski-programisty", złącze PS/2 lub USB. Minimalna długość kabla 1,1m. Mysz optyczna, przewodowa z dwoma przyciskami, rolką i podkładką, podłączana przez port PS/2 lub USB kablem o długości min 1,1m. 14. Napędy Napęd do backupu w standardzie LTO 2 o pojemności 200 GB z akcesoriami: 1 kaseta czyszcząca, 20 kaset na dane 15. Listwa zasilająca Kabel o długości minimum 3 m, 5 gniazd z uziemieniem, wyłącznik napięcia 16. Dostarczone oprogramowanie Oprogramowanie pozwalające na monitorowanie stanu pracy serwera oraz poszczególnych jego komponentów tego samego producenta co cały serwer. 17. Dokumentacja techniczna sprzętu Minimum jeden egzemplarz dla każdego serwera w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 18. Dostarczone certyfikaty - Certyfikat bezpieczeństwa CE, - ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego sprzętu, - ISO 9001 lub ISO 9002 dla autoryzowanego przez producenta oferowanego sprzętu podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny (dokumenty należy dołączyć do oferty) 19. Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows 2003 serwer, Linux Red-Hat. 2) Wykonawca w ramach instalacji przedmiotu zamówienia dokona montażu, podłączenia i uruchomienia serwerów. 3) Z każdym zamawianym sprzętem wymagane jest dostarczenie kompletu sterowników oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim. 4) Dostarczany sprzęt musi składać się z fabrycznie nowych podzespołów oraz odpowiadać właściwym polskim normom. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w ustalonym z Zamawiającym terminie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Zamawiający informuje, iż będzie wymagane załączenie do oferty certyfikatu bezpieczeństwa CE, certyfikatu ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego sprzętu oraz certyfikatu ISO 9001 lub ISO 9002 dla autoryzowanego przez producenta oferowanego sprzętu podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Niecała 2/4 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 18 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - nie podlegają wykluczeniu z podmiotowego postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1 ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; - wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zrealizowali z należytą starannością co najmniej 3 dostawy serwerów wieloprocesorowych w ilości co najmniej 8 sztuk każda, wraz z ich uruchomieniem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymane w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, g) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pk-cie III.2.1.1) a), b), c) i e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pk-cie III.2.1.1) d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień na dostawy serwerów wieloprocesowych w ilości co najmniej 8 sztuk każda, wraz z ich uruchomieniem, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców (wzór formularza wykazu dostępny w siedzibie Zamawiającego lub można go otrzymać faksem, ew. drogą elektroniczną) oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające wykonanie tych zamówień z należytą starannością (forma składanych dokumentów: jak poniżej). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Z uwagi na weksploatowany sprzęt do ewidencji ludności oraz zmianę systemu informatycznego, wymagającego wyższych parametrów od posiadanych serwerów, istnieje pilna potrzeba zakupu nowych serwerów dla Delegatur Urzędu. Przedmiotowy sprzęt jest niezbędny do zabezpieczenia zbliżających się powszechnych wyborów i prezydenckich. W związku z tym zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/EK/341/IV-200/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 07.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wniosek, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy, wobec którego zostanie zastosowana dodatkowa kwalifikacja, punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, w ten sposób że: - Wykonawca otrzymuje po 1 pkt za każdą dodatkowo wykazaną (ponad wymagane 3 dostawy), dostawę serwerów wieloprocesowych w ilości co najmniej 5 sztuk każda, wykonaną w okresie ostatnich trzech lat, wraz z ich uruchomieniem. Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający, że dostawy wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, zostały wykonane należycie. W przypadku gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi większą łączną liczbę serwerów, wraz z ich uruchomieniem. W przypadku, gdy więcej, niż jeden Wykonawca uzyska tę samą ilość punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę spośród nich, który wykaże zrealizowanie dostaw serwerów i oprogramowania za największą kwotę, w okresie ostatnich trzech lat. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. 2) Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca - Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 3), 4), 5), 6), 7); pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik. 3) Osoby po stronie Zamawiającego biorące udział w postępowaniu: Marek Chodkiewicz, Mariusz Stankiewicz, Marek Okniński, Ewa Krawczyk, Tomasz Uzarski, Piotr Muszyński 4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można uzyskać w Biurze Zamówień Publicznych Miasta Stołecznego Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, (tel.: 595 33 69, fax 595 33 68) piętro II, pokój nr 4 lub drogą elektroniczną (ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl) Wszelką korespondencję do zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres Biuro Biurze Zamówień Publicznych Miasta Stołecznego Warszawy, przy ul. Canaletta 2, pok. 4, II p., 00-099 Warszawa. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





