eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkimagistralna sieć kanalizacyjna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41602

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ząbki: magistralna sieć kanalizacyjna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski, do kontaktów: Jadwiga Boruc , Krzysztof Pieniak, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, fax 022 7816813, e-mail: inwestycje@zabki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zabki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta, Jadwiga Boruc , Krzysztof Pieniak, 05-091 Zabki, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 781-45-11, fax 022-781 45-11, e-mail: inwestycje@zabki.pl, www.zabki.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: magistralna sieć kanalizacyjna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ząbki ul. Różana , Powstańców , Chełmońskiego , Herberta. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: budowa kanału sanitarnego ul. Różana o śr 400 mm z rur PVC o dł. 308.50 mb , w ul. Powstańców o śr 400mm z rur PVC - 157,50 mb , kanał w ul. Chełmońskiego z rur PVC o śr 315 mm o dł. 306,50 mb i ośr 200 mm - odł. 134,0 mb oraz w ul. Hereberta o śr 250 mm i dł. 220 ,0 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporzadzenia sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i nalezności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszyb- za ten okres . - informacji z banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytowa wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - informacji nt . przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich 3 lat , a w przypadku gdy okres jest krótszy - w tym okresie - jeżeli przedmitem zamówienia są roboty budowlane - wykazu osób i podmiotów , ktore bęa wykonywac zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru działalności gospodarczej , wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę , o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczeniae lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu art. 22 i art. 24 Pzp. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wykonanie kanalizacji sanitarnej o śr 400 , 314 , 200 mm o łącznej dl. 1 126,50 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąc udział wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 i art. 24 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy , ktora jest niezgodna z ustawa lub jej treść nie odpowiada treści siwaz , - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu niuczciwej konkurencji , wykluczonego zudziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub niezaproszonego do składania ofert , zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można porawić na podst. art. 88 , lub błędy w obliczeniu ceny , - których w termine 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia ceny , - nieważnej na podstawie odręnych przepisów . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnności lub czynności ora nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówien publicznych z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 1. dokumenty wymagane : - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 , formularrz cenowy - załącznik nr 2 , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pelnomocnictw osób podpisujących ofertę , o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 -mce przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu art. 22 i art. 24 Pzp- zał. nr 6 B . W celu potwierdzenia , że wykonwca posiada nizbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technciznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujace dokumenty : -informacji nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich 3 lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swim rodzajemi wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o dadanym sprawozadaniu albo w przypadku wykonawców nizobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe , ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacj banku , w ktorym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającj wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabki.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie urzędu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta w Ząbkach ul. Wojska Polskiego 10 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.