eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceBudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Czechowice-Dziedzice: Budowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach.
Numer ogłoszenia: 41600 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, fax 032 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej zadania pn. :Budowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej Przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach. Określenie ogólne : 1. Kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą : Budowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach. 2. Wykonanie przedmiotowej dokumentacji technicznej winno obejmować : a). sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej całości zadania b). sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej : - projekt budowlany ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF ) - projekty wykonawcze ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej format PDF ) - przedmiar robót ( 6 egz. + 2 egz format PDF . ) c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (6egz. + 2 egz. format PDF ) d). opracowanie kosztorysów inwestorskich ( 2 egz. wersji papierowej + 2 egz. wersji elektronicznej format PDF ) dla zakresu objętego projektami wykonawczymi , e). uzyskanie pozwolenia na budowę , f). pełnienie nadzoru autorskiego . 3. Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie określonym w umowie ( zał. nr 7 do SIWZ ) wraz z oryginałami dokumentów , uzgodnień , opinii , wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu , któremu ma służyć. Określenie szczegółowe : 1. Przedmiotowa dokumentacja techniczna musi być kompletna z punktu widzenia celu , któremu ma służyć tj. musi być opracowana z należytą starannością , musi zapewnić wymagane funkcje , musi gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych . Dokumentacja winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości . Dokumentacja techniczna stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego , zatem należy ją opracować zgodnie z zapisami art. 29 i 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz.U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm. ) . 2. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania koncepcji funkcjonalno-przestrzennej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania i dokonywania ewentualnych korekt koncepcji przed jej ostatecznym zatwierdzeniem przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie okres 4 tygodni na opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej i maksymalnie 2 tygodni na dokonanie ewentualnych zmian i zatwierdzenie koncepcji przez Zamawiającego . 3. Dokumentacja projektowa : 3.1.Projekt budowlany - wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1133 ) . Do projektu należy dołączyć informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenia projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto należy opracować dokumentację geologiczno-inżynierską. Projekt winien być wykonany w sposób gwarantujący wykonawcy robót budowlanych , jak najmniejsze zakłócenia w pracy funkcjonującego urzędu. Wykonana dokumentacja winna przewidywać etapowanie robót budowlanych realizowanych na jej podstawie. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych i technologicznych . Należy opracować projektowo i kosztowo ewentualne rozwiązania wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym oraz innymi przeszkodami . 3.2. Projekty wykonawcze - stanowią uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego , zawierają szczegółowe rozwiązania projektowe ( określone w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - rysunki , wyjaśnienia opisowe ) , o stopniu dokładności niezbędnym dla przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych . Etapowanie prac projektowych : I etap - wykonanie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalno-przestrzennej , II etap - opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, III etap - wykonanie projektu wykonawczego , IV etap - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem etapowania inwestycji , Opracowania te winny zawierać wymagania niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz sposobu oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, V etap - wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. przedmiarów sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych przedmiarów programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 ) oraz przedmiarów robót , W opracowaniu należy ująć pełny zakres rzeczowy robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji ( w tym ewentualne odwodnienie wykopów czy wymianę gruntu ). Wartość kosztorysu inwestorskiego obejmować winna technologię z elementami wyposażenia . Szczegóły układu kosztorysu będą na bieżąco uzgadniane z zamawiającym. Zakres prac: - wykonanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej, - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, - aktualizacja map do celów projektowych, - uzyskanie warunków zasilania obiektu w media, - wykonanie dokumentacji geotechnicznej, - wykonanie projektu wielobranżowego obejmującego również ewentualne przebudowy i budowy sieci zewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu ( w tym projekty wykonawcze), - uzgodnienia dokumentacji, - wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - pełnienie nadzoru autorskiego. - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców : 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : a/ Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : a/ wykonanie/wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu obiektu użyteczności publicznej np. : budynku przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, oświaty ) wraz z potwierdzeniem należytego wykonania. b/ Posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Architektów. c/ Posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.4. wykaz wykonanych/ wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu budynku użyteczności publicznej np.: budynku przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, oświaty ) Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, c/ termin realizacji, 1.5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektów ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 1.4. 1.6. Decyzja o nadaniu uprawnień architektonicznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Architektów, 1.7. Decyzja o nadaniu uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.) Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 43-502 Czechowice-Dziedzice Biuro Zamówień Publicznych pokój 415 lub za zaliczeniem pocztowym Koszt SIWZ 17,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 43-502 Czechowice-Dziedzice biuro podawcze parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.