eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziemiany › Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Dziemiany: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany
Numer ogłoszenia: 415920 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70342 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziemiany, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, tel. 058 6880022, faks 058 6880128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Doposażenie bazy dydaktycznej W ramach projektu przewidziano zakup następujących przedmiotów: 1) Multimedialne oprogramowanie do diagnozy i terapii logopedycznej - program komputerowy - 2 szt. 2) Multimedialne oprogramowanie wspomagające profilaktykę oraz terapię pedagogiczną dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu - program komputerowy - 2 szt. 3) Multimedialne oprogramowanie wspomagające diagnozę i terapię zaburzeń w nauce umiejętności matematycznych - program komputerowy - 2 szt. 4) Laptop - 2 szt. Wymagania minimalne: procesor czterordzeniowy, taktowanie rdzenia 2.66 GHz, SOCKED LGA 1156, system operacyjny 64-bit, przekątna ekranu 15,6 cali (1368x768), pamięć zainstalowana 4 GB, dysk twardy 320 GB SATA, napęd optyczny wbudowany DVD-RW, HDMI 1 szt., Złącza USB, złącze VGA, wbudowany LAN 100Mb, wbudowany WIRELESS LAN, czytnik kart, wbudowany Bluetooth v.3.0, dołączone podstawowe oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, gwarancja - 24 mce 5) Rzutnik multimedialny - 2 szt. Wymagania minimalne: rozdzielczość optyczna 800 x 600, rozdzielczość maksymalna 1600 x 1200, kontrast min 4500:1, jasność ANSI [lumen] 2500, proporcje obrazu 4:3, 16:9, wbudowane głośniki, moc głośników [W] min 5, korekcja zniekształceń Keystone W pionie /- 40 stopni, technologia obrazu DLP, żywotność lampy [h] 4500, moc lampy [W] min 160, żywotność lampy w trybie ECO: min 5000 h, głośność pracy: max 35 dB, wejście S-Video, HDMI, złącza komputerowe: D-sub, USB, RS-232C, wyposażenie: Pilot, Baterie do pilota, Kabel VGA ,Kabel zasilający, gwarancja (projektor/lampa) 36 miesięcy 6) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 7) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 8) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć logopedycznych 9) Materiały pomocnicze (pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe np. woreczki, ringo, piłki, piłeczki i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 10) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze 11) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci Szczegółowy wykaz powyższych przedmiotów zawarto w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ. Wszystkie zakupione materiały i pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równorzędne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego 2. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach IIII W ramach projektu przewidziano następujący zakres usług edukacyjnych: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takSe zagrożonych ryzykiem dysleksji - ogółem 210 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - godzin, zajęcia dla 35 uczniów, 5 grup, 5 godz. tygodniowo, razem 150 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 60 godzin; 2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 140 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 17 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 84 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 56 godzin; 3) Zajęcia logopedyczne - ogółem 315 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 21 uczniów, 6 grup, 6 godz. tygodniowo, razem 210 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 12 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP -zajęcia dla 24 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia matematycznoprzyrodnicze - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 12 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo + 1 godzina razem 53 godziny; b) SP Kalisz - zajęcia dla 10 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 52 godzin; 6) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 25 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 3. Bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy muszą być osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje dla zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wySszego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. 4. Jedna godzina lekcyjna uSywana w SIWZ odpowiada 45 minutom (za wyjątkiem zajęć logopedycznych i socjoterapeutycznych, gdzie godzina lekcyjna odpowiada 60 minutom). 5. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcja szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); c) sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć; prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu; e) opracowanie programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; f) dbałość oraz odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć. g) dbałość o pomieszczenie, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu. h) realizowanie zaleceń osób/ instytucji uprawnionych do kontroli projektu. i) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu. j) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/ prawnych opiekunów zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.20 - 39.16.21.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Doposażenie bazy dydaktycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. P.O.W., 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24282,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38756,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauk i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47912,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47912,20

  • Oferta z najniższą ceną: 47912,20 / Oferta z najwyższą ceną: 68600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.