Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Janów Lubelski: Zakup używanego pojazdu asenizacyjnego z funkcją usuwania osadów wyprodukowanego w latach 1992 - 2005.
Numer ogłoszenia: 415918 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8721282, faks 015 8723039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimjanow.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego pojazdu asenizacyjnego z funkcją usuwania osadów wyprodukowanego w latach 1992 - 2005..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu asenizacyjnego wyprodukowanego w latach 1992 - 2005 do odsysania zanieczyszczeń i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych i studzienek kanalizacyjnych, usuwanie nieczystości płynnych z kanałów i zbiorników a także awaryjnego usuwania wody z zalanych piwnic. Pojazd dwuosiowy. Zbiornik o pojemności całkowitej 6000 l z podziałem na dwie komory osadu oraz wody. Opróżnianie zbiornika poprzez wolny odpływ lub kiprowanie. Klapa zbiornika zamykana i otwierana hydraulicznie. Ryglowanie ręczne. Pojazd na dzień odbioru winien być sprawny technicznie, zarejestrowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z ważnym przeglądem technicznym i książką pojazdu oraz dokumentami niezbędnymi w trakcie eksploatacji sporządzonymi w języku polskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się obiegać Wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (rejestr KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (oświadczenie). Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się oferentów, którzy nia spełniają warunków określonych w art.24, ust. 1, pkt 1-10 oraz ust.2, pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz uzyskanie formalnej poprawności ofert, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, zaświadczeń, lub poświadczeń za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (załącznik nr 2), 4. oświadczenie do postępowania o zamówieniu publicznym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3), 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wymagania dotyczące pojazdu (załącznik nr 4), 7. projekt umowy (załącznik nr 5), 8. kserokopia nadania numeru NIP, 9. kserokopia nadania numeru REGON. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, stosownie do obowiązujących przepisów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wyposażenie dodatkowe - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimjanow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48
23 - 300 Janów Lubelski
telefon: 15 8721 282; 15 8720 785
fax: 15 8723 039.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 2823L, 2821L, 2820L na odcinku Krzemień II-Flisy
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia oddziału dziecięcego oraz bloku operacyjnego w SPZZOZ w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO
- Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
- Zakup używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego do czyszczenia i udrożnienia kanalizacji
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Dostawa i sprzedaż samochodu typu WUKO na potrzeby Gminy Ożarowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





