eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Dostawa sprzętu medycznego, sprzątającego, gastronomicznego, wyposażenia i napisów do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-13

Nowogard: Dostawa sprzętu medycznego, sprzątającego, gastronomicznego, wyposażenia i napisów do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie.
Numer ogłoszenia: 415740 - 2013; data zamieszczenia: 13.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307136 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, sprzątającego, gastronomicznego, wyposażenia i napisów do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego, sprzątającego, gastronomicznego, wyposażenia i napisów do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR I - IZBA PRZYJĘĆ (wózki, ssak mobilny i lampa zabiegowa)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med Spółka Cywilna, ul. Witosa, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR II - SZATNIA (Szatka odzieżowa z ławką i bez ławki)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REXOMED Sp. z o.o., ul. Mączna 31, 70-780 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27125,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34978,86

  • Oferta z najniższą ceną: 34978,86 / Oferta z najwyższą ceną: 63720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR III - ODDZIAŁ CHIRURGIA (Wózek, stół zabieg, kardiomonitor i stolik zabiegowy )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med Spółka Cywilna, ul. Witosa 3, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR IV - ODDZIAŁ WEWNĘTRZNY (Wózek transportowy, stolik i wózek zabiegowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med Spółka Cywilna, ul. Witosa 3, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR V - ODDZIAŁ POŁOŻNICZO - GINEKOLOGICZNY ( Fotel ginekologiczny stół operacyjny, łóżko porodowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med Spółka Cywilna, ul. Witosa 3, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR VI - ODDZIAŁ POŁOŻNICZO - GINEKOLOGICZNY ( KTG,detektor tętna płodu)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OXFORD POL Sp. z o.o., Pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR VII - BLOK OPERACYJNY (Stół operacyjny, regal, stoliki typu mayo, wózek organizacyjno zabiegowy i kardiomonitory)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med Spółka Cywilna, ul. Witosa 3, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR VIII - ODDZIAŁ OlOM CZ. I (Łóżko pacjenta, defibrylator, ssak, respirator przewoźny i transportowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dol-Med. Spółka Cywilna, ul. Witosa 3, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 113200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR XII - WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE ( Bemar jezdny z wysuwanym blatem)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GORT S.A., ul. Solec 81b lok. A-51, 00-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9726,88

  • Oferta z najniższą ceną: 9726,88 / Oferta z najwyższą ceną: 13742,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR XIV - STANOWISKO LEKARSKO - PIELEGNIARSKlE W OIOM-ie ( Stanowisko lekarsko pielęgniarskie z dwoma fotelami)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LeStor Usługowy Zakład Stolarski Leszek Pastusiak, ul. 3 Maja 40, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.