eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie projektu oraz realizacja rozbudowy istniejącego systemu automatycznego gaszenia, na gaz obojętny CEREXEN - azot N2, w budynku nr 5 na Wawelu - Magazyn Obrazów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41535

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie projektu oraz realizacja rozbudowy istniejącego systemu automatycznego gaszenia, na gaz obojętny CEREXEN - azot N2, w budynku nr 5 na Wawelu - Magazyn Obrazów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, ul. Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja kultury; muzealnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu oraz realizacja rozbudowy istniejącego systemu automatycznego gaszenia, na gaz obojętny CEREXEN - azot N2, w budynku nr 5 na Wawelu - Magazyn Obrazów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zamek Królewski na Wawelu, budynek nr 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu oraz realizacja rozbudowy istniejącego systemu automatycznego gaszenia, na gaz obojętny CEREXEN - azot N2, w budynku nr 5 na Wawelu - Magazyn Obrazów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium przetargowe w wysokości 9 000 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - kopia załączona do wniosku; - koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 55 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz.U. 05.145. 1221+zmiany) - kopia koncesji załączona do wniosku b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także muszą wykazać, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj.: - pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. - kopie licencji załączone do wniosku; - osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do wniosku, - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem budowlanym. Do wniosku wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia oraz kserokopię uprawnień wraz z kserokopią lub odpisem wpisu członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym przez Wykonawcę, - wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (od czerwca 2001 do czerwca 2006 roku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie (2) analogiczne roboty tj. zabezpieczenie obiektów systemem gaśniczym gazowym wysokociśnieniowym 200 atm. o wartości, co najmniej 200. 000, 00 zł netto każda i łącznej wartości co najmniej 600.000, 00 zł. Jako potwierdzenie prac sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (obiekt) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - Przy ocenie spełniania niniejszego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, będą zsumowane. Łączne nie spełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Doświadczenie i potencjał podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową do wartości co najmniej 3.000.000,00 zł., na potwierdzenie czego powinien przedstawić aktualną (tj. taką, której ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosku) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy ocenie spełniania niniejszego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Doświadczenie i potencjał podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą: - oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 Ustawy wystawioną nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Dokumenty, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy osobę/y Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie wymienione w pkt III. 2.Jeżeli ww. warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków, tj. tych pięciu, którzy wykażą najwyższą wartość netto w zrealizowanych pracach (tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia - zabezpieczenie obiektów systemem gaśniczym gazowym wysokociśnieniowym 200 atm.) i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każde dodatkowe 100.000,00 zł netto w zrealizowanej pracy -10 pkt. (punktowane przy wykazaniu więcej niż 2 zrealizowanych pracach i przerobie przekraczającym 600.000, 00 złotych netto). Punkty będą przyznawane proporcjonalnie do wartości

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi wyżej, wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia winien zawierać m.in. dokładne dane Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i załączniki (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.