eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego PRZYSTANEK REDA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Reda: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego PRZYSTANEK REDA
Numer ogłoszenia: 415324 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsreda.pl/przystanekreda

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego PRZYSTANEK REDA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w zakresie tematyki przedstawionej w częściach od 1 do 12 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dla osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie będących uczestnikami projektu systemowego PRZYSTANEK REDA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przewiduje się przeszkolenie 25 uczestników projektu. Część 1 Kurs Magazynier rozszerzony o obsługę wózka widłowego dla grupy 4 osób. Program kursu 112h, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne (w tym min. 15h indywidualnych zajęć z obsługi wózka widłowego i 8 godzin zajęć z wymiany butli na osobę) część 2 Kurs Profesjonalne sprzątanie dla grupy 5 osób. Program kursu 112 godzin zajęć, w tym 56 godzin zajęcia teoretyczne i 56 godziny zajęcia praktyczne. Część 3 Kurs Sprzedawca (z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem) dla 2 osób. Program kursu 112 godzin, w tym 72 godziny zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych Część 4 Kurs kosmetyczny dla 5 osób. Program kursu 112 godzin, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 72 godzin zajęć praktycznych Część 5 Kurs Opiekun osoby starszej z modułem języka niemieckiego dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin zajęć, w tym 16 godzin zajęć z języka niemieckiego, 40 godzin zajęć teoretycznych, 56 godzin zajęć praktycznych Część 6 Kurs gastronomiczny dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin zajęć, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 72 godzin zajęć praktycznych. Część 7 Kurs Księgowość (kurs podstawowy) z modułem kadry i płace dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i minimum 40 godzin zajęcia praktyczne z nauką obsługi niezbędnych oprogramowań (Płatnik, program do obsługi finansowej i kadrowej) Część 8 Kurs Pracownik administracyjno - biurowy dla 1 osoby Program kursu 112 godzin, zajęć teoretycznych i praktycznych Część 9 Kurs Pracownika ochrony mienia dla 2 osób. Program szkolenia 56h, zajęć poświęconych zagadnieniom prawnym związanym z przyszłą wykonywaną pracą, ze szczególnym naciskiem na widomości z zakresu ochrony obiektów i mienia. Część 10 Kurs Elektryk z uprawnieniami SEP dozór i eksploatacja powyżej 1 kV dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Część 11 Kurs Wykończenia artystyczne wnętrz dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Część 12 Kurs Groomer (fryzjer zwierząt domowych) dla 1 osoby. Program kursu 112 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Pożądany termin realizacji 12.11.2013 - 29.11.2013..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające z zakresu przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizowali i przeprowadzili lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizują i przeprowadzają co najmniej jeden kurs zawodowy dla minimum 5-ciu osób , o wartości minimum 2.000 zł netto , w zakresie odpowiadającym opisowi dla danej części zamówienia. Jeśli wykonawca zamierza złożyć oferty na więcej niż jedną część zamówienia - wykaz winien obejmować min. po 1 usłudze na każdą część zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. dla wszystkich części zamówienia: dysponował salą wykładową dla uczestników kursu dla zajęć teoretycznych wyposażoną co najmniej w krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, stoły i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestników, a także, w razie potrzeby, tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, projektor multimedialny oraz komputer. Ponadto dysponował dla części nr 1 dostęp do obsługi sprzętu, w tym wózka widłowego i do placu manewrowego, dla części nr 2 dostępem do materiałów i sprzętu niezbędnych do realizacji części praktycznej szkolenia, zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.), dla części nr 3 dostęp do komputera i kasy fiskalnej, zapewnienie odzieży ochronnej, dla części nr 4, 10, 11, 12 dostęp do sprawnie i odpowiednio wyposażonego stanowiska pracy umożliwiającego przeprowadzenie praktycznej części kursu oraz zapewnienia materiałów niezbędnych do należytego przeprowadzenia kursu, zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.) dla części nr 5 zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.),dla części nr 6 dostępem do materiałów, sprzętu i produktów żywnościowych niezbędnych do realizacji części praktycznej szkolenia z zapewnieniem odzieży ochronnej, dla części nr 7 dostęp do komputera (laptopa), odpowiedniego oprogramowania i łącza internetowego, dla części nr 8 dostęp do komputera (laptopa) z niezbędnymi urządzeniami zewnętrznymi oraz urządzeniami biurowymi, odpowiedniego oprogramowania i łącza internetowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca dla każdej z ww. części będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z 2-letnim osobistym doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzonym kursem objętym zakresem niniejszego postępowania lub osobą posiadającą wykształcenie średnie z ukończonym kursem pedagogicznym i 3-letnim osobistym doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzonym kursem objętym zakresem niniejszego postępowania. Dopuszcza się wskazanie tych samych osób dla więcej niż jednej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami tymi są poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Przy czym w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiającym jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi, wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowy harmonogram oraz program realizacji kursu - opracowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem również innych informacji dot. opisu, tabeli harmonogramu zajęć bazującej na propozycji Zamawiającego, opisu cateringu, materiałów szkoleniowych itd. - stanowiący załącznik nr 8 do siwz, 2. Zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsreda.pl/przystanekreda www.reda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul.Derdowskiego 25, 84-240 Reda, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul.Derdowskiego 25, 84-240 Reda, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.