eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › zakup sprzętu medycznego w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Sanok: zakup sprzętu medycznego w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu
Numer ogłoszenia: 415320 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu medycznego w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla oddziału neurologii SPZOZ w Sanoku w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu Wspólny słownik zamówień CPV: 33.10.00.00-0- urządzenia medyczne Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 / 2014 wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z aparatu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowany sprzęt medyczny, która w szczególności będzie zwierać zobowiązanie Wykonawcy do zagwarantowania co najmniej: - okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie nr. 1- 7 ,00zł (brutto) zadanie nr 2- 966,00zł (brutto) zadanie nr 3- 80,00zł (brutto) zadanie nr.4- 1 450,00zł (brutto) zadanie nr 5- 1 933,00zł (brutto) zadanie nr 6- 38,00zł (brutto) zadanie nr.7- 32,00zł (brutto) zadanie nr 8- 2 120,00zł (brutto) zadanie nr 9- 10,00zł (brutto) zadanie nr.10- 190,00zł (brutto) zadanie nr 11- 538,00zł (brutto) zadanie nr 12- 14,00zł (brutto) zadanie nr.13- 20,00zł (brutto) zadanie nr 14- 3 800,00zł (brutto) zadanie nr 15- 800,00zł (brutto) zadanie nr.16- 470,00zł (brutto) zadanie nr 17- 18,00zł (brutto) zadanie nr 18- 390,00zł (brutto) zadanie nr 19- 58,00zł (brutto) zadanie nr 20- 1 000,00zł (brutto) zadanie nr. 21- 100,00zł (brutto) zadanie nr 22- 320,00zł (brutto) zadanie nr 23- 290,00zł (brutto) zadanie nr.24- 80,00zł (brutto) zadanie nr 25- 100,00zł (brutto) 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.gwarancjach bankowych, 2.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu. Płatne do dnia 24.10.2013 r. do godz. 10.00, z dopiskiem Wadium nr SPZOZ/PN/55/2013. na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku nr 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty 2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie. Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem Wadium nr SPZOZ/PN/55/2013 , nie później jednak niż do dnia 24.10.2013 r. do godz. 10.00 i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Informacje dodatkowe o wadium: a)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. b) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium (zgodnie z art. 46 ust.1ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zwrot wadium następuje: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, wszystkim wykonawcą z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 5 ppkt. 2 (zatrzymanie wadium) b) wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli jego wniesienia żądano c) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu medycznego o wartości co najmniej: zadanie nr. 1- 350,00zł (brutto) zadanie nr 2- 52 000,00zł (brutto) zadanie nr 3- 4 000,00zł (brutto) zadanie nr.4- 78 000,00zł (brutto) zadanie nr 5- 104 000,00zł (brutto) zadanie nr 6- 2 300,00zł (brutto) zadanie nr.7- 1 700,00zł (brutto) zadanie nr 8- 114 000,00zł (brutto) zadanie nr 9- 500,00zł (brutto) zadanie nr.10- 10 000,00zł (brutto) zadanie nr 11- 29 000,00zł (brutto) zadanie nr 12- 700,00zł (brutto) zadanie nr.13- 1 000,00zł (brutto) zadanie nr 14- 204 000,00zł (brutto) zadanie nr 15- 43 000,00zł (brutto) zadanie nr.16- 25 000,00zł (brutto) zadanie nr 17- 900,00zł (brutto) zadanie nr 18- 20 000,00zł (brutto) zadanie nr 19- 3 000,00zł (brutto) zadanie nr 20- 53 000,00zł (brutto) zadanie nr. 21- 5 000,00zł (brutto) zadanie nr 22- 17 000,00zł (brutto) zadanie nr 23- 15 000,00zł (brutto) zadanie nr.24- 4 000,00zł (brutto) zadanie nr 25- 5 000,00zł (brutto) i potwierdzi ten fakt dowodem tj. poświadczeniem,( dokument powinien określać datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot, ) lub oświadczeniem wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - (jeżeli jest krótszy niż 3 lata), nie może być mniejsza niż suma wymaganych wartości dostaw dla ofert częściowych (zadań). Warunek zostanie oceniony w systemie zero - jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i w konsekwencji odrzuceniem jego oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu medycznego o wartości co najmniej: zadanie nr. 1- 350,00zł (brutto) zadanie nr 2- 52 000,00zł (brutto) zadanie nr 3- 4 000,00zł (brutto) zadanie nr.4- 78 000,00zł (brutto) zadanie nr 5- 104 000,00zł (brutto) zadanie nr 6- 2 300,00zł (brutto) zadanie nr.7- 1 700,00zł (brutto) zadanie nr 8- 114 000,00zł (brutto) zadanie nr 9- 500,00zł (brutto) zadanie nr.10- 10 000,00zł (brutto) zadanie nr 11- 29 000,00zł (brutto) zadanie nr 12- 700,00zł (brutto) zadanie nr.13- 1 000,00zł (brutto) zadanie nr 14- 204 000,00zł (brutto) zadanie nr 15- 43 000,00zł (brutto) zadanie nr.16- 25 000,00zł (brutto) zadanie nr 17- 900,00zł (brutto) zadanie nr 18- 20 000,00zł (brutto) zadanie nr 19- 3 000,00zł (brutto) zadanie nr 20- 53 000,00zł (brutto) zadanie nr. 21- 5 000,00zł (brutto) zadanie nr 22- 17 000,00zł (brutto) zadanie nr 23- 15 000,00zł (brutto) zadanie nr.24- 4 000,00zł (brutto) zadanie nr 25- 5 000,00zł (brutto) i potwierdzi ten fakt dowodem tj. poświadczeniem lub oświadczeniem;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na określonych tam warunkach W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych c) przewidujące dostawę równoważną w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Szpitala SPZOZ w Sanoku ul. Konarskiego 8- piętro II, POK. NR 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup aparatu do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup aparatu do resuscytacji 1 komplet Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup aparatu EEG - Holtera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup aparatu EEG - Holtera 1 pozycja asortymentowa Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup aparatu EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup aparatu EKG w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup systemu do badań zaburzeń neurologicznych - aparat EMG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup systemu do badań zaburzeń neurologicznych - aparat EMG 1 komplet Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup aparatu ultrasonograficznego z kolorowym doplerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup aparatu ultrasonograficznego z kolorowym doplerem w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup butli stalowych na tlen i sprężone powietrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup butli stalowych na tlen i sprężone powietrze w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup drobnego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup drobnego sprzętu medycznego w 6 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup kardiomonitorów 11 sztuk Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup kozetka do EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup kozetka do EEG w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup sprzętu medycznego różnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup sprzętu medycznego różnego w 6 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup wyposażenia gabinetu fizjoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wyposażenia gabinetu fizjoterapii w 14 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup krzesła do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup krzesła do pobierania krwi w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup laryngoskopu światłowodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup laryngoskopu światłowodowego w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zakup łóżek i szafek przyłóżkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup łóżek i szafek przyłóżkowych w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zakup materacy przeciwodleżynowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materacy przeciwodleżynowych 10 sztuk Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zakup myjni-dezynfektora do kaczek i basenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup myjni-dezynfektora do kaczek i basenów w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zakup negatoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup negatoskopu w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zakup pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup pomp infuzyjnych w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zakup pompy infuzyjnej- objętościowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup pompy infuzyjnej- objętościowej w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zakup respiratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup respiratora w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zakup ssaków elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup ssaków elektrycznych 2 sztuki Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zakup wózka kąpielowo transportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wózka kąpielowo transportowego w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zakup wózków do przewozu chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wózków do przewozu chorych w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zakup wózka medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wózka medycznego w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: zakup Holtera ciśnienia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup Holtera ciśnienia krwi 1 komplet Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.