Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Poraj: Zakup aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU
Numer ogłoszenia: 415216 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jasna 21, 42-360 Poraj, woj. śląskie, tel. 034 3145251, faks 034 3145006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poraj.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . Wymagania w tym zakresie będą spełnione jeżeli: 1/z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,załączonej do oferty i wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy zdolnej do wykonania zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2/. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a/. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie. /co najmniej 1 dostawę urządzenia wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł / 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego b/Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 000 ,00 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty - wg wzoru załączonego druku, / zał. nr 2 do s.i.w.z./ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie zgodne z art. 22ustawy Pzp. - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie. /co najmniej 1 dostawę urządzenia wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł / -zał. Nr. 4 7 .Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - dostarczyć w sytuacji ,gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym udostępnionym od innych podmiotów. 8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia - dostarczyć w sytuacji ,gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia od innych podmiotów. 9. Wykonawca dostarczy aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 000 ,00 zł. 10. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego powinien dostarczyć: a/ Świadectwo dopuszczenia aparatury do obrotu i używania na rynku polskim lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. b/ Katalog, ulotka lub inny dokument przedstawiający zaoferowany przedmiot zamówienia,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
42-360 Poraj
ul. Jasna 21 /pok.109/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Ura Gminy 42-360 Poraj ul. Jasna 21 / sekretariat pok.216/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- TP.D.DT.31.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu medycznego
- Dostawa aparatu EKG, laryngoskopu, szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych
- Dostawa wielospecjalistycznego monitora nerwów przeznaczonego do chirurgii tarczycy wraz z sukcesywną dostawą sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ
- Dostawa aparatu do termolezji wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.