eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrójdostawa sprzętu elektronicznego,komputerowego,audiowizualnego i systemów sterowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41511

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świeradów-Zdrój: dostawa sprzętu elektronicznego,komputerowego,audiowizualnego i systemów sterowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Świeradów, do kontaktów: Bogusław Hadam, Radomir Bałazy, ul. 11 Listopada 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 78 16 333, e-mail: swieradow@lasy-wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/swieradow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Nadleśnictwo Świeradów, Bogusław Hadam , Radomir Bałazy, ul.11-go Listopada 1, 59-850 Świeradó Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 75) 7816333, fax 75) 7816633, e-mail: biuro.swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl/swieradow. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lasy Państwowe; Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu elektronicznego,komputerowego,audiowizualnego i systemów sterowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Nadleśnictwo Świeradów, 59-850 Świeradów Zdrój ul. 11-go Listopada 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu elektronicznego,komputerowego,audiowizualnego i systemów strowania do Nadleśnictwa Świeradów wraz z konfiguracją i montażem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu/ zał.do SIWZ/, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub odpis z KRS 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 33.45.00.00 - Sprzęt fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny Oryginalny kod CPV: 29.86.10.00 - Układy sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I około 136.000,00 PLN Część II około 49.000,00 PLN Część III około 153.000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium: Część I - 700,00 PLN; Część II - 300,00 PLN; Część III - 800,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia, znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnośći jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wniosą wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obiętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odybać się będzie według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 - mcy przed upływem terminu składania ofert,dowód wniesienia/wpłty wadium,oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy,zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacie podatków- wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek wystawiane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/swieradow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego Nadleśnictwo Świeradów 59-850 Świeradów Zdrój ul. 11-go Listopada 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Koordynacyjne Centrum Edukacji i Promocji Przyrodniczo - Leśnej w Nadleśnictwie Świeradów nr PL-06-C1-3-D1406-ERN. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa- Urządzenia audiowizualne,systemy sterowania, tłumaczenia wraz z montażem. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje jednostkę centralną systemu sterowania z matrycą sygnałów RGP/Video/Audio, panele dotykowe, zestawy głśnikowe, zestawy mikrofonów, Wideoprojektor, odtwarzacz DVD itp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00, 30.23.12.00, 33.45.00.00, 29.86.10.00. 3) Wielkość lub zakres: około 136.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Urządzenia przenośne - aparaty fotograficzne,kamera,rzutnik. 1) Krótki opis: Rzutnik przezroczy z pilotem, Aparaty cyfrowe z wyposażeniem, kamera cyfrowa panoramiczna . 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00, 30.23.12.00, 33.45.00.00, 29.86.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Około 49.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Urządzenia komputerowe z instalacją i konfiguracją. 1) Krótki opis: Notebook z pełnym oprogramowaniem, PC -szt2, serwer,drukarka,skaner do formatu A3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00, 30.23.12.00, 33.45.00.00, 29.86.10.00. 3) Wielkość lub zakres: około 153.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.